עוד אשדודי בכנסת: יחליף את יואב גלנט שהתפוטר

בעקבות התפטרות שר הבינוי והשיכון יואב גלנט מהכנסת יושבע תחתיו אשר פנטהון סיום מאשדוד. ח"כ סיום יכהן כ-4 חודשים עד כינון ממשלה חדשה ומקווה להיבחר חבר כנסת מטעם כולנו גם בכנסת ה- 21. "השאיפה להתברג במקום ריאלי ברשימת כולנו"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תושב אשדוד, אשר פנטהון סיום, יושבע לחבר כנסת מטעם סיעת "כולנו" ויחליף את שר הבינוי והשיכון יואב גלנט שהתפוטר השבוע מהכנסת. מדובר בתקופת כהונה קצרה בת 4 חודשים, עד כינון הממשלה הבאה אך מדובר בכבוד גדול, הן לעיר אשדוד והן לקהילה

האתיופית בעיר.

חה"כ סיום בן 47 נשוי ואב ל- 2. לארץ הוא עלה במבצע משה בשנת 1984. כנער צעיר הוא התערה היטב בישראל. בין היתר הוא ניהל בהצלחה שני מרכזי קליטה בצפון, וכן את מרכז הקליטה " בית קנדה" באשדוד. בין היתר אף כיהן כמנהל אזור הדרום וירושלים במחלקה לעלייה וקליטה של הסוכנות היהודית.

בשנת 2015 סגר מעגל כשנשלח כראש משלחת הסוכנות היהודית במעמד דיפלומטי באתיופיה והיה אחראי על ביצוע החלטת הממשלה לעלייה מאתיופיה. בשנת 2015 שב לארץ, לאשדוד וחזר לנהל את מרכז הקליטה "בית קנדה". במקביל הוא הצטרף לשר כחלון ולסיעת "כולנו" בבחירות לכנסת ה- 20 במאי 2015 הוא התמודד על מקום ברשימה והגיע למקום ה- 14 ונשאר מחוץ לכנסת. בעקבות התפטרותו של השר גלנט הוא יכנס לכנסת עד כחודש אחרי הבחירות .

השר גלנט תמונה רשמית מאושרת לפרסום copy

סיום מבטיח לייצג בכבוד הן את המדינה, סיעת כולנו והעיר אשדוד. בכנסת הבאה, הוא מקווה כבר יוכל לכהן קדנציה שלמה: "אני שמח לכהן בכנסת בתקווה ושאיפה להתברג במקום טוב ולהיכנס לכנסת ה-21 במקום טוב".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן