קבלו את האשדודים המצטיינים מרשת עמל

משה שרים מבית הספר מח"ט עמל אשדוד ודוד מיכאלשווילי מבית הספר הטכנולוגי עמל יעד אשדוד, זכו באות הצטיינות של רשת עמל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת עמל ערכה השבוע טקס הענקת אות הצטיינות למורים ולעובדי מנהל מצטיינים בסינמה סיטי גלילות. בין הזוכים המאושרים ניתן למצוא את משה שרים מבית הספר מח"ט עמל אשדוד, אב הבית בבית הספר מזה 15 שנים. בנימוקי ועדת הפרס נאמר בין היתר: "משה זכה באות על היותו ברוך כישרונות הרואה בעבודתו שליחות ומבצע אותה במחשבה ובאיכות. מלבד תפקידו כאב בית, משה יוצר מעצב ובונה בידיו שלו תפאורות מדהימות לטקסים. הוא עובד מהנשמה, במסירות ואכפתיות, עוזר לכל מי שמבקש בחן, בחיוך גדול, באהבה ומכל הלב, תורם מזמנו הרבה מעבר לשעות העבודה".

זוכה אשדודי נוסף הוא דוד מיכאלשווילי מבית הספר הטכנולוגי עמל יעד אשדוד, אב הבית בבית הספר מזה 10 שנים. בין הנימוקם שציינה ועדת הפרס: "לפני הכל, דוד בעל יחסי אנוש טובים המגלה רגישות וערנות לסביבה, והוא דוגמה למסירות ולמחויבות לארגון. הוא מבצע את תפקידו ברמה מקצועית ואיכותית, מפגין רמה גבוהה של מחויבות לביה"ס ולתלמידיו, ושותף לכל המתרחש בביה"ס. דוד פועל ומתגייס בכל נושא חשוב, מסייע בכל דבר ובכל משימה אליה הוא נדרש. לוקח על עצמו יוזמות ברוכות המקדמות את ביה"ס ותלמידיו".

עו"ד רוית דום עיני, מנכ"ל קבוצת עמל: "המורים ועובדי המנהל המסורים של הרשת מעצבים את פני הדור הבא שלנו ואת עתיד החברה והמדינה, ומהווים דוגמה ומופת לאחרים. תלמידי בתי הספר שלנו נמצאים בידיכם האמונות. אתם מאירים את מקצוע ההוראה באור גדול, ובזכותכם תלמידינו רוכשים ידע נרחב, יצירתיות מפותחת, ערכים תרבותיים וחברתיים ויכולת להתמודד בהצלחה עם אתגרי המחר. רף המצוינות הגבוה שקבעתם בעשייתכם הברוכה, הוא הערובה להצלחתה של קבוצת עמל בעשייתה החינוכית החדשנית."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן