כוח כץ

מכבי 'בן' בנות אשדוד גברה השבוע על בנות הרצליה בתוצאה 77-68 במסגרת המחזור ה-11 של ליגת 'אתנה' בכדורסל נשים. המפתח לניצחון היה הרבע השלישי, בו הציגו החניכות של כץ הגנת ברזל והשאירו את היריבה על ארבע נקודות בלבד. במחזור הבא: אשדוד תצא לרעננה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בנות אשדוד חוזרת למסלול עם ניצחון יקר באולם ה'קריה' בעיר, על בנות הרצליה, שמקנה לה מקום חמישי בטבלה, מאזן חיובי של 5-6 ושמירה על מרחק סביר מחבורת הצמרת של רמלה, פ"ת, חולון ורמת חן. גלעד כץ נראה מרוצה בסיום ולא בכדי. המאמן היה ידוע בהגנה הבלתי מתפשרת שלו בימיו כשחקן. ועל פי המשחק הנוכחי, ניתן לומר שכץ מצליח להשפיע על קבוצתו בצד ההגנתי.

בימים הקרובים יצטרפו לקבוצה שתי שחקניות חדשות: המתאזרחת ליסה בארון וירדן גוט, בתו של דני גוט, עוזר מאמן קבוצת מכבי אשדוד/באר טוביה בליגת הגברים.

במחצית הראשונה בנות הרצליה שלטה ופתחה את המשחק עם ריצת 9-0 שכללה נקודות של מלכת הסלים של הליגה, קריסטל ברדפורד, שסיימה יום רגיל בעבודה עם 27 נקודות ועשרה כדורים חוזרים. אשדוד החזירה בריצה משלה, עם נקודות של ויקטוריה ויואנס, שהייתה מצויינת וסיימה ערב נהדר של 25 נ'ק, שמונה כ"ח וחמישה אסיסטים. דקות טובות של 'קפטנית' הרצליה, אופיר בנט ברבע השני, הורידו את האורחת ביתרון 41-35 להפסקה.

למחצית השנייה עלתה אשדוד כאילו יצאה מלוע של תותח. צ'לסי הופקינס בעוד ערב 'סולידי' של 14 נ'ק, 13 כ"ח ושבעה אס', דניאל אדאמס שקלעה 22 נ'ק והורידה 15 כ"ח, והקפטנית שי דורון עם 11 נ'ק והרבה לב ומנהיגות, השתלטו על המשחק וטסו לרבע הכי טוב של הקבוצה העונה. רבע מדהים שהסתיים בתוצאת 20-4 למארחת, ו-55-45 אחרי שלושה רבעים.

ברבע האחרון הצליחה קבוצת מכבי בנות אשדוד לשמור על היתרון באמצעות קליעות עונשין של הופקינס ועוד סלים של ויואנס ואדאמס. אך מה שנזכור מהרבע הזה יותר מכל הוא שלוש הפסקות חשמל מפתיעות שאירעו באזור רובע הסיטי, וגרמו להפסקות המשחק ולהתארכותו מעבר למצופה.

בימים הקרובים יצטרפו לקבוצה שתי שחקניות חדשות: המתאזרחת ליסה בארון וירדן גוט, בתו של דני גוט, עוזר מאמן קבוצת מכבי אשדוד/באר טוביה בליגת הגברים. בארון וגוט יעמדו לרשות כץ במחזור הבא ביום שני הקרוב, בו תצא הקבוצה למשחק חוץ ב'היכל אביב' אשר ברעננה.

עוד קלעו לאשדוד: אריאלה רוזנטל- 3, אנט סנואו- 2.

"מקווה שנעלה על דרך המלך"

אורי בן סימון צילום מנהלת הליגה

למחרת המשחק אורי בן סימון, המנהל המקצועי של מכבי בנות אשדוד, סיכם את העונה עד עתה: "הקבוצה מתחילת השנה עוברת הרבה שינויים. זה התחיל ממש בהתחלה, עוד באוגוסט כשהחתמנו את כריסמס, שחקנית משמעותית מאוד וברמה גבוהה שקרעה את הרצועות בברך במשחק בליגת הכדורסל האמריקאית לנשים. כבר אז התחלנו לחפש שחקניות. זה המשיך בטיאה פרסלי שקרעה את הרצועות. המשיך בפיטורי המאמן. היה באמצע חודש שהקבוצה לא התאמנה מסודר כי המאמן אימן גם את נבחרת ישראל בנשים. כרגע יש מאמן חדש וגם שי דורון הגיעה. הקבוצה עוברת הרבה טלטלות ואני מקווה שמכאן נעלה על דרך המלך."

מדוע פוטר עדן ענבר?

"עדן לא פוטר מהמועדון. אלא הוא הגיע לסיכום עם המועדון על הפסקת העסקתו מסיבות אישיות שלו."

מה גרם להפסקות החשמל במהלך המשחק נגד בנות הרצליה?

"היו הפסקות חשמל שלא היו תלויות באולם. לחברת חשמל הייתה תקלה אזורית. החשמל נפל כמה פעמים וכמעט בוטל המשחק. יאמר לזכותם של השופטים, שהם לקחו נשימה עמוקה ובכל זאת רצו לסיים את המשחק. כל הפסקה ארכה בסביבות 7-8 דקות."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן