גלבר: "זו שעתם הגדולה של חברי המועצה,שעומדים כעת למבחן ציבורי ומקווה שלא יאכזבו"

תפוח אדמה לוהט מאוד מגלגלת חברת האופוזוציה הלן גלבר לחברי המועצה הערב. פרויקט סגול בבעלות ג'קי בן זקן לבניית 650 יחידות דיור ב5 מגדלים סמוך לסטאר סנטר יובא לאישור. מי יצביע בעד ומי יצביע נגד. "הם נבחבנים כעת וזו שעתם הגדולה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"פרוייקט סגול (בניית מגדלים ליד הסטאר סנטר ) וסעיף השימוש בשטחי ציבור- לא יוכרע במחשכים תוך עקיפת החוק" אומרת חברת המועצה הלן גלבר בפוסט שמפרסמת היום לקראת ההצבעה על הפרויקט שהתגלגל עד לבית המשפט בעקבות עתירה של גלבר נגד התכנית. "לאחר מאבק ארוך, הנושא החשוב הזה מגיע למועצת העיר להצבעת חברי המועצה ואני מקווה שחברי המועצה לא יאכזבו".

יצויין כי עד כה נמנעה העירייה למדון במועצת העיר בתכנית ופעמיים התכנית הועברה לדיון בוועדה המחוזית בבאר שבע. גלבר עתרה פעמיים לבית המשפט כדי שהתכנית אכן תעבור לדיון במועצת העיר אשדוד מכיוון שמדובר בפאויקט גדול שעשוי להשפיע לטוב ולרע על תושבי העיר. בסופו של דבר הורה בית המשפט לעירייה ולבעלי הקרקע והיזמים להביא את כתנית לדיון ואי/ור מועצת העיר . "אני שמחה שהמאבק נשא פרי והתכנית תידון במועצה. שם יושבים נבחרי הציבור, הם, ורק הם בעלי הסמכות החוקית לקבוע את גורלה ועתידה של הקרקע הציבורית" אומר גלבר.

גלבר מעונינת גם לןאתגר את חברי המועצה ובעיקר את החדשים. "אם נבחרי הציבור ירצו היא גם תתממש.18 חברי מועצה חדשים, 18 נציגי ציבור שעומדים כעת במבחן, מבחן האמת של נבחר הציבור. זו שעתם הגדולה".

ש. מה פירוש?

"ההצבעה על "סגול" היא קריאת כיוון, היא הזדמנות של כל אחת ואחד מהם להכריע את סדרי העדיפויות בשליחות הציבורית לשמה נבחרו. האם יעדיפו את צרכי התושבים או את האינטרס האישי של היזם? האם יצביעו בעד מתן שטח ציבורי לטובת פרויקט של יזם פרטי? האם ילכו עם הלב והצדק ויגנו על נכסי הציבור והשטחים הירוקים או שמא ייכנעו ללחצים ולפוליטיקה הקטנה? עקבו עימי יחד אחרי תוצאות ההצבעה, מבטיחה לעדכן, נקווה שהם לא יאכזבו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן