34 גנים עם תו תקן ירוק על יצירת פעילות סביביתית

ארבעת הגנים הצטרפו השבוע לעוד 30 גנים באשדוד אשר קיבלו כבר תו תקן ירוק . ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אירח בלשכתו את צוות ארבעת גנים אשר קיבלו את התו הירוק: גן רעים, גן הזית, גן ערמונים, גן ענבים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אות הגן הירוק הוענק לגנים עבור יצירת פעילות ייחודית שכללה, אקלים חינוכי וסביבה בריאה אשר כלל הפחתת הרעש בגן על ידי מדידה במד רעש, פעלו לפי סדר יום רגוע, גינון פנים ומרחבי מנוחה,הקמת גינה אקולוגית המזמינה פרפרים, הקמת ספירלת תבלינים וספירלת עשבי מרפא ויצירת שיח בנושא תרבות צריכה – והכרת המגוון הביולוגי בסביבת הגן כגון ציפורים, הכנת פינות האכלה, בתי מלון לגידול חרקים ועוד.

"גן ירוק" היא תכנית דגל של משרד החינוך והמשרד להגנת הסביבה. תו זה ניתן לגנים שהתקבלו לתכנית ועמדו בקריטריונים שקבעה התכנית, תוך שהם מתייחסים לערכים סביבתיים ומטמיעים אותם בילדי הגן. צוות הגן מתגייס ומתחייב לשתף פעולה, יחד עם הקהילה, לחשיפת הילדים והענקת חוויות משמעותיות להכרת הסביבה, לטיפוח הסקרנות וההתפעלות מיופי הבריאה, וכמו כן ניהול אורח חיים מקיים בשגרת הגן.

"אשדוד חרטה על דיגלה אורח חיים בריא ומקיים, הזרעים הנטמנים בנושא קיימות בגיל הרך הולכים עם ילדי הגן לאורך כל הדרך והילדים גדלים, להיות בוגרים אחראיים החושבים ופועלים סביבה. לפני כעשור התקיים בעיר תהליך מרשים בנושא חינוך שמירה על הניקיון ברשות הרבים ואת פרותיו אנו קוצרים כבר היום אין לי ספק כי הדרך להמשיך זאת היא ע"י הרחבת המעגל והוספת גנים לתהליך" בירך ד"ר לסרי את הגננות. "אני לא רואה שום סיבה מדוע לא כל גני הילדים יהיו גנים ירוקים אני מבקש להודות באופן אישי לכל השותפים על העשייה הברוכה: ראש מנהל חינוך ,אריה מימון מנהלת מחלקת גני הילדים , מיכל שוהם מפקחות גני הילדים וצוות המדריכות של איגוד ערים לאיכות הסביבה ".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן