לחמני משך את העתירה נגד תוצאות הבחירות באשדוד

העירייה הודיעה כי בבית המשפט לא התרשמו מטיעוניו של אלי לחמני שטען להטיית התוצאות בבחירות, ואף ציינו כי לפי הפרקליטות נציגיו היו אלה שעמדו מאחורי הפרובוקציה. העירייה הסכימה לוותר על הוצאות המשפט מצד לחמני בתנאי שיחזור בו מההכפשות כלפי עובדיה ומנהל הבחירות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אלי לחמני הודיע היום (שני) כי הוא מושך את העתירה נגד עיריית אשדוד ותוצאות הבחירות. בית המשפט המחוזי מרכז מחק את הערעור בהסכמתו של לחמני והותיר את ניצחונו של ראש העיר יחיאל לסרי על כנו. בעירייה מסרו כי "כבר בפתח הדיון עמד השופט על כך כי מדובר בערעור לא מבוסס אשר אינו כולל כל טענה שעשויה להצדיק ביטול הבחירות או פסילת תוצאותיהן". לפי העירייה, הפרקליטות הצטרפה אליה בהליך המשפטי והדגישה כי מי שעורר פרובוקציות ביום הבחירות היו נציגיו של לחמני.

עיריית אשדוד הסכימה לוותר על תשלום הוצאות משפט מצד לחמני בתנאי שלחמני יחזור בו מהכפשותיו כלפי עובדי עירייה ונבחרי ציבור, כפי שעלו בערעור. לחמני הסכים וחזר מדבריו כלפי העובדים ומנהל הבחירות, עו"ד גבי כץ.

לחמני מסר כי "למרות הראיות שהבאנו על זיופים בקלפיות מסוימות, עשיית תעמולה לא חוקית בקלפיות עצמן ולמרות אי הסדרים שהתגלו בניהול הבחירות – רמת הציפיות שאנו נוכיח כל פתק שהייתה איתו בעיה הינה בלתי אפשרית, במיוחד משום שהראיות לא קיימות למרות שהן אמורות היו להיות מתועדות על ידי ועדת הקלפיות. כ-3,300 קולות מעטפות כפולות ואף אחד לא יכל לשחזר מי הצביע באותן קלפיות ו/או מי מהחיילים הצביע בצבא. הזוי".

הוא הוסיף כי "הצדק לא נעשה, זה הרי ברור – אך אני וחבריי ממשיכים בעשייה הולכים עם ראש מורם, נפעל למען הציבור, ביושר ובהגינות כפי שנהגנו עד כה. חשפנו את האמת שלנו, הלכנו עם האמת שלנו – ואנו נמשיך במטרה היחידה שלנו לעשות את הטוב עבור תושבי אשדוד".

עורך דינו של לחמני, דניאל כהן, אמר כי "הוכח כדבעי אולם הרף הנדרש בהיעדר תמיכה של היועץ המשפטי, הנו רף המטיל על כתפי המערער נטל כבד למשא. הוכחו הטענות לגבי איוש מזכירי הקלפי, הוכחו הטענות לגבי ההתרחשויות במגזר החרדי, הוכחו הטענות לגבי קלפיות הנגישות ועוד… אולם לא היה די בכך".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן