ashdod10 logo

המינהלות עם הפנים לתושב: שירות אינטרנטי מהיר ויעיל

אפליקציית אשדודית או אתר האינטרנט זמינים ונגישים לציבור התושבים, בכל שעות היממה ומכל מקום שירצו, ובאמצעותם יכול התושב ליהנות משירותים מוניציפליים
מערכת האתר | חמישי, 27 דצמבר 2018 12:36

גם מינהלות הרובע מצטרפים לשירותים המונגשים, ובמרחק הליכה קצר תוכלו לחסוך זמן וכסף. המינהלות עם הפנים לתושב. במקום להגיע למשרדי הפיקוח ברחוב ז'בוטינסקי או בנין העירייה, יוכל מעתה כל תושב לגשת למשרד מינהלת הרובע הסמוך לביתו, להיעזר בעובדי המינהלת ולהגיש את בקשתם לאישור חניית נכה, לערער על דוח חניה או על דוח פיקוח עירוני.

"אם עד היום, כדי להגיש בקשה לחניית נכה למשל, התושב היה צריך לפנות למוקד העירוני, לפתוח בקשה, להגיע לבניין העירייה ולהביא את המסמכים הנדרשים... מעתה הוא יוכל לעשות זאת במשרדי מינהלת הרובע" אומר יעקב ביטון, ראש מינהלת רובע ג' ומציין כי מדובר בעוד מיזם שבו מינהלות הרובע מתקרבים לתושב ומרחיבים את סל השירותים עבורו.

שלושת השירותים החדשים שיינתנו מעתה באמצעות מינהלות הרבעים הם: בקשה לחניית נכה, ערעור על דוח חניה וערעור על דוח מפיקוח עירוני. הבקשה לחניית נכה למשל תקל באופן משמעותי על ציבור הנכים הנדרשים לאישור חנייה, ותחסוך מהם הגעה לעירייה. "כעת, עם השקת השירות החדש, יוכלו תושבים אלה להגיע למשרד מינהלת הרובע ובמרחק הליכה קצר יוכלו לברר מה וכיצד להגיש בקשה בקלות ובזריזות" אומרים במינהלות ומבטיחים כי צפוי שיפור גם בהליך הפרוצדורלי לקבלת האישור וסימון חניית הנכה בשטח.

בעירייה מציינים כי שירות זה, כמו גם שני השירותים הנוספים שצוינו לעיל, מוצעים במיוחד עבור אוכלוסיות שלא מחוברות לרשת האינטרנט או שיש להם קשיי שפה ומתקשים לנהל תכתובת או להגיש ערעור על החלטה. "אפשר אומנם לעשות זאת באמצעות האפליקציה או אתר העירייה, אך אנו מנגישים זאת גם לאוכלוסיות שלא מחוברות לטכנולוגיות כאמור" אומרים במינהלות.

עובדי המינהלות כבר השלימו הדרכות לביצוע השירותים הללו כך שהם כבר מונגשים לציבור, ולאור תוצאות השירותים הללו ותגובות הקהל נראה כי כבר בעתיד הקרוב, סל השירותים שהמינהלות יוכלו להעניק לציבור תושביהם ילך ויתרחב לשירותים נוספים.