ashdod10 logo

הכסף נבלע בשל תקלה בכספומט, בנק הפועלים הודיע: "הכסף יוחזר ללקוח"

תושב אשדוד הפקיד השבוע כ- 9,000 שקלים במזומן בכספומט בסניף ברובע ו'. הכסף נבלע ועקב התקלה נאמר לו להמתין לתשובה חודש ימים. "ביקשתי מהמנהלת לסגור את הכספומט כדי שלקוחות נוספים לא יפגעו". הבנק: "הלקוח יקבל כספו חזרה"
ענת ביגר | רביעי, 12 דצמבר 2018 23:26

השבוע פורסם בתוכנית "הצנרת" של גיא לרר בערוץ 13 על פניות רבות של לקוחות בנק הפועלים שמשכו כסף מזומן בכספומט, אך לא קיבלו את כספם טענו כי וחויבו בחשבונם על הסכום. מדובר בתקלה ארצית שסניפים רבים בארץ, כולל באשדוד.

שמעון, תושב אשדוד ולקוח בנק הפועלים, הוא אחד מאלו שנפגעו בתקלה. לדבריו הוא הפקיד מזומן הכסף נבלע, הכרטיס יצא והפעולה לא נרשמה. וכך מספר שמעון: ״ביום שלישי השבוע בצהריים הגעתי לסניף בנק הפועלים גור ברובע ו', נגשתי לכספומט והפקדתי במזומן 9,200 שקלים. הכסף נבלע, הכרטיס שלי יצא מהמכשיר שגם היה רשום על מכשיר הכספומט כי קרתה תקלה בהפקדה ונא לגשת לבנק”.

לדבריו, הוא ניסה להיכנס לסניף, אך כבר סגרו את הסניף. "אף אחד לא הסכים לשמוע אותי" למחרת בבוקר הוא שב את הסניף "אמרו לי לפנות למוקד ושהתשובה תיקח חודש" הוא אומר בכעס, "אני, בלי הכסף שנשאר בכספומט ובלי אסמכתא של ההפקדה ועוד צריך להמתין למרות שמדובר בתקלה של הבנק? " הוא שואל ומוסיף "מה שהכי מקומם אותי זה שלמרות שידוע שיש תקלה במשיכה והפקדה הם לא סוגרים את הכספומט עד שהתקלה תתוקן. פניתי למנהלת הסניף וביקשתי ממנה לפחות לסגור את הכספומט או לתלות עליו שלט תקלה כדי לא להכשיל עוד אנשים שלא מודעים למצב וייפגעו והיא סירבה”.

בנק פועלים: ״הלקוח זוכה בסכום שהפקיד״

מדוברות בנק הפועלים נמסר בתגובה כי "הפעולה בוצעה אתמול ועדיין אין נתונים על הפרשי ההפקדה. לפנים משורת הדין, הלקוח זוכה בסכום שהפקיד”.