ashdod10 logo

דור ההמשך כובש את עולם האופנה: ליבר בלילתי משיקה מותג משלה

ה-IT GIRL ואושיית הרשת ליבר בלילתי מגשימה חלום ולראשונה מקימה מותג אופנה חדש ובועט "LA FILLE DE" (בצרפתית: "הבת של") שיישב תחת בית האופנה "ברטה". מדובר בסנונית ראשונה בקולקציה שתציג כ-10 דגמים של שמלות קוקטייל וערב במחירים נגישים. ראיון אופנתי מאוד
ענת ביגר | חמישי, 06 דצמבר 2018 12:34

ליבר בלילתי, בת 23, אושיית רשת מובילה עם כ- 75,000 עוקבים והשנה גם זכתה לתואר ה- IT GIRL, כאשר כיכבה בתוכנית הריאליטי המצליחה של הוט "it girls". .

ליבר נולדה אל תוך תעשיית האופנה. היא החלה את דרכה כדוגמנית של המעצבת ברטה שעבורה היא גם אמא, עובדת בעסק המשפחתי בשיווק המותג, פרזנטורית של מותג האופנה עדיקה ואף סומנה כאחת המתלבשות החדשות של ישראל בפרויקט של FASHION FORWARD. ברזומה שלה אף נרשם כי דגמנה ל-DIOR BACKSTAGE כאשר אלו התארחו בארץ.

בימים אלה היא מגשימה חלום והשיקה, ביחד עם אחיה מאור, מותג אופנה חדש בשם "LA FILLE DE" (בצרפתית: "הבת של") שאת הבגדים היא עיצבה בחן ובכישרון ואף דגמנה את הקולקציה. למרות שמו של המותג, ליבר היא לגמרי לא רק "הבת של", אלא מעצבת צעירה וכישרונית בזכות עצמה. כל הפריטים הינם בעיצובה הייחודי של ליבר, תוך חשיבה על הפרטים הקטנים שגורמים לכל שמלה להיות מיוחדת וקסומה בפני עצמה.

 קולקציית חורף .La Fille De צילו

"LA FILLE DE" הוא מותג בוטיקי ויוקרתי שמביא עימו בשורה רעננה וצעירה לעולם האופנה. בין הפריטים ניתן להשיג שמלות באורכים שונים עם אמירה אופנתית המתאפיינות בעיטורים מיוחדים ופייטים שיגרמו לכולם לדבר עליהן. למרות שליבר מאוד עסוקה היא מתפנה לראיון עם "אשדוד10”.

תספרי על העיצוב שלך ?

"זה מותג חדש שפתחתי יחד עם אח שלי מאור, המטרה שלו זה בעצם לתת לבנות שיש להם סטייל אופנתי ואיזשהו יותר שבאמת רוצות ללבוש משהו שיותר מדבר אופנה, ולא מוצאות את זה פה, כי פה יש ערב או אופנה, וזה באמת נועד להיות מאוד "מגניב", המותג קונטור מאוד גבוה, כל הפריטים, כל הבדים ברמה הכי הכי גבוהה שיש, ככה ששמנו הרבה מאוד השקעה במותג הזה, זה ה"בייבי" שלנו אנחנו עובדים עליו כבר המון זמן”.

כמה זמן בערך ?

"יותר מחצי שנה אנחנו מתעסקים בו, מעצבים, ומקימים אתר, ומחפשים חנות, זה לא קל זה הרבה הרבה עבודה, אבל נראה לי שסוף ייצא מגניב”.

הוא יהיה נפרד מהעסק של אמא ?

"כן, הוא יהיה נפרד, הוא יהיה במקום אחר, זה כמו מותג בת, אני יכולה להגדיר לך את זה, בד"כ מותג בת יש בכל חברה, כמו ב״זארה״ שיש לה את ברשקה”.

 קולקציית חורף .La Fille De צ

ומה אמא אומרת ?

"אמא הייתה חלק מהעשייה ומההקמה, היא מאוד רצתה שנעשה את זה, היא יודעת שזה החלום שלי, מאז ומתמיד, אחרי שעבדתי בדברים אחרים, כמו שיווק וכו’. גם התוכנית של האיט גרלז, היא מאוד שמחה בשבילי, תמיד היא רוצה בהצלחה שלנו, תמיד ערכי המשפחה אצלה במקום הראשון, וגם שאני מאוד יכולים לעבוד ביחד, כי זה לא ברור מאליו, הרבה לא מצליחים לעשות את זה".

מה התפקיד של מאור ?

אני מתעסקת בכל העיצוב, האינסטגרם, השיווק, ומאור הוא יותר בתחום הפיננסי ובתפעול היומיומי והרכש דברים שאני פחות יודעת, בקיצור הוא משאיר לי את האומנות, והוא מתעסק בתכל"ס".

את תדגמני את הבגדים ?

"נכון, לרגע זה אני דגמנתי, צילמתי את הקמפיין הראשון שלנו בניו יורק, יצא מגניב ובהמשך יהיו אולי גם דוגמניות, אבל הקמפיין הראשון בחרתי שזה יהיה עליי כי הרגשתי שזה ה"בייבי" שלי ושאני יצליח להעביר את זה כמו שאני רוצה ודמיינתי".

ממתי את חולמת על זה ?

"כבר כמה שנים, מאז שהשתחררתי מהצבא, אבל התחלתי להתעסק עם השיווק והיח”צ, מה שעדיין אני עושה, פתאום אמרתי לעצמי מה באמת אני רוצה לעשות, מה באמת החלום שלי, הבנתי את זה ואמרתי למה לא אני אלך על זה בכוח הכוח, מאור היה בדיוק בזמן הנכון, במקום הנכון, הוא בדיוק סיים לימודים, סיים תואר בכלכלה".

 קולקציית חורף .La Fille De

את עדיין עם החבר ?

"כן. עדיין."

לסיום, שאלה אולי קצת מתפרצת, שיגיע היום המאושר ותתחתנו בע"ה, מי יעצב את השמלה, את או אמא ?

"אמא, חד משמעית. שכל אחד יתעסק במה שהוא הכי טוב, אמא שלי היא באמת מייצרת חלומות, מגיל אפס אני רק יושבת וחולמת על היום שבו אני אזכה ללבוש משהו מהקולקציה שלה. שיגיע היום שלי אין פה בכלל שאלה, ברור שהיא”.

החודש יעלה אתר מקוון ייעודי למותג שיאפשר צפייה בדגמי הקולקציה ותיאום פגישות אישיות למדידת השמלות ורכישה בחלל בנוה צדק. טווח המחירים של הקולקציה ינוע בן 1,470 ל- 5,300 שקלים. טווח המידות בין XS ל- L.