כוכבת ׳דה וויס׳, אופיר בן שטרית: "לא נעלמתי, אני כותבת ומלחינה ובקרוב לשחרר סינגל ראשון"

אופיר בן שטרית עובדת על אלבום חדש, משלבת בין לבין קריירה ואימהות ואף כיכבה באחרונה בתוכנית הריאליטי החדשה "דה פור". בן שטרית אמנם לא עלתה לגמר, אבל היא עסוקה מאוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אם שאלתם לאן נעלמה הזמרת אופיר בן שטרית, כוכבת התוכנית ״דה וויס" אז תדעו שהיא ממש לא נעלמה ודווקא עובדת במרץ ללא הפסקה. היא הספיקה לסיים תואר ראשון באקדמיה למוסיקה, להינשא לבחיר ליבה אראל ובשנה וחצי האחרונות הפכה לאם, לתינוק מתוק בשם ארי-משה. היא מופיעה בין היתר בתזמורת האנדלוסית באשדוד, בתזמורת ירושלים "מזרח מערב”, בסימפונט רעננה, לככב בהצגה "סוליקה, להופיע באירועים פרטיים וגם לעבוד על אלבום חדש. 5 שנים לאחר שבן שטרית התגלתה בתוכנית ״דה וויס״, ואף והושעתה מהאולפנא בה למדה היא כיכבה לאחרונה בתוכנית החדשה " The Four".

למה החלטת להשתתף בתוכנית?

"החלטתי להופיע ב'דה פור', על מנת למנף את עצמי, לחזור לתודעת הציבור שוב, אחרי שנחשפתי ב The voice" , וזו בהחלט מקפצה בשבילי".

עוד הוסיפה בן שטרית, כי היא עובדת על חומרים חדשים, ויש באמתחתה סינגל, מחומר מקורי,שהיא כתבה והלחינה.ועוד שירים שיכללו באלבום חדש." מי שמכיר אותי טוב,יודע שאני כותבת ומלחינה״, היא אומרת ומבטיחה בקרוב לשחרר סינגל ראשון.

15698150 10155427132184881 6870640258910036194 n

WhatsApp Image 2018 11 12 at 13.55.16

ולשאלה המתבקשת, איך את כאישה דתית שרה בפני ציבור מעורב?

"שאלה לא רלוונטית. אני כבר לא באולפנה, אין לי מי שמבקר אותי, אני עושה מה שנראה לי נכון.וזה נכון לשיר מול כל מי שאוהב את המוסיקה שלי. אני שרה. משמחת אנשים.וזה מה שחשוב. לא מעוניינת להתייחס לזה יותר. אני זמרת."

בן שטרית בת ה- 22 מספרת שהיא נשאלת הרבה איך היא משלבת קריירה עם הורות. "אני תמיד עונה כי בעלי היקר אראל, הוריי ומשפחתי המורחבת תמיד שם בשבילי. מה גם שאני בכלל חושבת שהכל עניין של תכנון הזמן בצורה יעילה".

בן שטרית לא העפילה לגמר של " The Four" , שהתקיים ביום רביעי האחרון. מי שכן שהעפילה לרביעיית הגמר זו זמרת אשדודית נוספת שרית אביטן. אביטן שהתגלתה לראשונה בכתבה של "השבוע באשדוד" והצליחה להעפיל לגמר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן