עוברים דירה? צריכים הובלה? כדאי שתקראו את מה שמציע אתר "גטמובינג"

האתר אינו גובה דמי תיווך ולמעשה אתם זוכים לשירות של חמישה כוכבים ללא תשלום. חברת ההובלה עצמן הן אלה המשלמות על הזכות להופיע באתר ולהשתתף במכרז כאשר החברות אינן רואות את ההצעות של המתחרים או יכולות לתאם מחירים ביניהן. מה עוד תמצאו באתר מלבד מכרז ההובלות?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הובלות באשדוד עושים רק עם גטמובינג

הילדים הסכימו לעבור דירה, לעזוב את החברים הטובים ואתם מוכנים למעבר לשכונה חדשה באשדוד או בכל עיר אחרת בארץ. אתם אורזים אט אט את כל החפצים ונפרדים מחלק מהם ואז מגיע רגע האמת… האם חברת ההובלות תגיע בזמן או שיום ההובלה יהפוך להיות לחוץ במיוחד. זוגות רבים מגלים כי תחום ההובלות בארץ די פרוץ. חברות הובלה לא מקצועיות המעסיקות פועלים יומיים מפתות רבים להזמין הובלה. ביום ההובלה המחיר מוכפל – "אם לא מתאים לכם אנו עוברים לעבודה אחרת". אך לא עוד. אתר חדשני משנה בשנים האחרונות את עולם ההובלות בארץ.

לא צריך לשלם יותר על הובלה

כמה ימים לפני ההובלה, כאשר אתם כבר יודעים איזו כבודה תמצא את מקומה בביתכם החדש, אתם יכולים להזמין הובלה בדרך חדשה לחלוטין. במקום לצלצל למספר חברות ולקוות שאחת מהן תהיה פנויה בדיוק ב-1 ביולי עבורכם, אתם יכולים להיכנס לפורטל ההובלות של "גטמובינג", שם אתם מעדכנים את פרטי ההובלה והתאריך, מציינים כמה רהיטים יעברו עמכם וכמה ארגזים, מעדכנים את הכתובת שאותה אתם עוזבים ואת פרטי הדירה החדשה שלכם ומתחילים מכרז אונליין. כעת, חברות הובלות שונות העובדות באזור שלכם נלחמות על מנת להפוך אתכם ללקוח המרוצה הבא שלהם. כל אחת שולחת לכם מחיר ואתם יכולים לראות גם המלצות של לקוחות קודמים שהזמינו את החברה דרך האתר וחוו הובלה מוצלחת (או פחות מוצלחת).

כנסו לקבל הצעת מחיר להובלות באשדוד

חוזה סגור בשקיפות מלאה מול חברת ההובלות
לאחר שבחרתם את החברה המתאימה לכם נחתם חוזה ביניכם. אתם מתחייבים למחיר ששלמתם והחברה בתמורה מתחייבת להגיע ולא לשנות את המחיר כל עוד לא הוספתם פריטים חדשים להובלה. פשוט, קל ומהיר. החדשות הטובות ביותר הם שהחוזה ביניכם שקוף לחלוטין. אם החברה לא עומדת בו מפעילי האתר יתערבו לטובתכם. כמה עולה השירות הנפלא? לא תאמינו…

שירות ללא כל תשלום מצדכם

מפעילי אתר "גטמובינג" גאים להציע את השירות הזה בחינם למזמיני ההובלות. האתר אינו גובה דמי תיווך ולמעשה אתם זוכים לשירות של חמישה כוכבים ללא תשלום. חברת ההובלה עצמן הן אלה המשלמות על הזכות להופיע באתר ולהשתתף במכרז כאשר החברות אינן רואות את ההצעות של המתחרים או יכולות לתאם מחירים ביניהן. מה עוד תמצאו באתר מלבד מכרז ההובלות?

כל צרכי ההובלה שלכם במקום אחד

אתר גט מובינג מציע גם חנות מקוונת מלאה בחומרי אריזה וקרטונים המתאימים ליום ההובלה שלכם. החל מניילון פצפצים וארגזים וכלה באמצעים שונים לאריזה נוחה ויעילה של כל הכבודה שלכם. החנות מציעה גם חבילות מוכנות מראש למעבר בהתאם לגודל הדירה כך שאינכם צריכים להתלבט אילו מוצרים תצטרכו – החבילה מחכה לכם מראש עם כמות הארגזים הממוצעת להובלה של בית/דירה/משרד, כל החומרים על מנת לסגור את הארגזים ואפילו ניירות עטיפה המותאמים לגדלים משתנים. שמרו את כתובת האתר של גטמובינג ותגלו כי מעבר הדירה הבא שלכם עומד להיות הרבה יותר קל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן