"עשינו מאמץ גדול להחזיר אלינו את הציבור. בחמש השנים הקרובות נהיה קשובים אליו"

אדריכל הניצחון של הבחירות באשדוד הוא ללא ספק, עו"ד גבי כנפו שמבין את המאמץ הקשה שהושקע ואיך לא לחזור על הטעויות."נשקיע בהסברה ובנגישות לציבור לצד העשייה הענקית שלנו". על הקואליציה שהוא מרכיב: " לסרי הנחה אותי להקים קואליציה רחבה ככל שניתן, גם עם אלה שהיו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אדריכל הניצחון הבלתי מעורער של הבחירות ומי שהוביל בבטחה מהולה בהרבה מאמץ את ד"ר יחיאל לסרי לכס ראש העיר לקדנציה שלישית הוא עו"ד כבי כנפו מספר 2 ברשימתו של לסרי והאיש שהפך כל אבן, ליקט כל קול במשך חודשים עד מנת לסיים את הסיפור בסיבוב הראשון. 1.5 אחוז מעל 40 אחוז הם אלה שהביאו לבסוף את הניצחון המיוחד. דחוק אבל ניצחון, ועו"ד כנפו מבין את הבעיה ואת הטיפול בה בחמש השנים הקרובות. "לנצח בסיבוב ראשון ב 1.5 אחוז זה לא הדבר הכי טוב מבחינתנו, ואנחנו בקדנציה הקרובה נהיה הכי קשובים לציבור והכי נגישים אליו כי בחלק של העירייה עשינו המון וגם בהמשך נמשיך לחולל מהפך בעיר. הבעיה הייתה בהסברה ובניגשות לציבור"

ש. היה לכם ממש קשה לנצח..

"אשדוד עברה בחודשים האחרונים תקופה לא פשוטה. התושבים עברו חוויות פוליטיות והשתמשו בהם פוליטית לצורכי בחירות. עשינו מאמץ גדול והצלחנו להחזיר אלינו את הציבור. בחמש השנים הקרובות נהיה קשובים לציבור".

ש. זה היה כמעט בלתי אפשרי..

"תראה, ראשית צריך שיהיה מועמד ראוי ויחיאל לסרי היה מועמד סופר ראוי ואחד כזה שנמצא על הקרשים אפשר לנצח גם בזכות קמפיין חיובי ועבודה מאומצת אפשר לעשות זאת ועובדה שעשינו"

ש. ואומרים שבלעדיך היה סיבוב שני..

"הקרדיט ניתן להרבה אנשים. גם לי, אך היו הרבה שותפים".

KNAFO

ש. 2 מנדטים זה כישלון? רצות שמועות שבעיריית אשדוד לא הצביעו לכם..

"מדובר בשמועות ואמירות קשות ורעות כלפי תומכינו והפעילים שלנו. הרשימה שלנו 'חי' בבחירות האלה קיבלה 2600 קולות יותר מהבחירות לפני 5 שנים. אז דווקא קיבלנו יותר. 'חי' קיבלה יותר תמיכה, ולשמוע שיש מי שמאשים עובדי עירייה זה הכפשה. עובדי העירייה הם מקסימים ונהדרים וכל אמירה אחרת זו הכפשה ונשענת על מידע לא רלוונטי"

ש. לקחים? מסקנות מכל הבחירות האלה?

"יש בוודאי. אמחנו נצמצם את הפער שנוצר ושהוביל אותנו לתוצאה שצריך לנצח בסיבוב ראשון באחוז וחצי מעל ה 40 אחוז. יש לנו את הידע והניסיון לעשות זאת. לעיר מצפה תנופת עשייה גדולה. יהיו מגה פרויקטים בשנים האלה, ואני לא מדבר מתוך קמפיין בחירות. הסתיימו הבחירות. זה הדבר האמיתי. נקים את פארק ההייטק, קמפוס אקדמי, טיילת החוף שתמשיך להיבנות. בניית דירות לזוגות צעירים, קרית הספורט, לסיים את פרויקט התחבורה ,שלא לדבר על עוד ועוד פרויקטים בחינוך ובתעסוקה. העיר תהפוך מהפך נוסף. נדע לעשות זאת בשילוב הסברה טובה יותר".

ש. הצהרת לפני הבירות שאתה לוקח את תיק המתנ"סים, מתוך התפיסה להיות נגישים לציבור. זה יקרה?

"מכיוון שאנחנו לפני תחילתו של מו"מ קואליציוני זה לא יהיה הוגן מול השותפים להכריז מה אני רוצה"

ש. איזה מין קואליציה תרכיבו?

"ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הנחה אותי להקים קואליציה רחבה ככל שניתן. בטווח הקצר בוודאי נכניס את השותפים שלנו שתמכו בנו. ננסה להכניס גם את אלה שהיו נגדנו. אם לא יתאפשר בטווח הזמן הקצר נשאף להכניסם בטווח הארוך יותר. צריך לתת לאבק לשקוע, לזמן לעשות את שלו. המטרה: טובת העיר".

ש. ד"ר אלי לחמני וסניה כצנלסון, שאתם טוענים שפעלו בדרך של הסתה יוזמנו?

"אין לנו שום בעיה עם זה. פנינו לעתיד ואני ממליץ לכולנו להניח את הכעסים, האגו בצד ולראות רק את טובת אשדוד וטובת התושבים"

ש. בראיון קודם אתך באתר "אשדוד 10" אמרת שהלן גלבר לא תוזמן לקואליציה. יש מחשבות אחרות?

"ההנחיה שלי מצידו של לסרי היא לדבר עם כולם. נכון, אמרתי שגלבר לא תוזמן ובהנחה שנרכיב קואליציה רחבה וטובה אין צורך בה. היא יודעת מה לעשות באופוזיציה וחוץ מזה מצפה לה תקופה לא קלה ואני לא רוצה להרחיב"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן