ראש המטה של כצנלסון, יעקב שטרית : "צריך לשתף פעולה עם לסרי ולהתחבר לקואליציה"

ראש המטה של סניה כצנלסון, יעקב שטרית: "ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי צריך להקים קואליציה מקיר לקיר כולל עם כצנלסון, למרות שחתמנו שלא נכנס איתו לקואליציה. זה לטובת העיר ולטובת התושבים הנאמנים והטובים. כולם חייבים להתעשת, לשים את האגו בצד ולשתף פעולה עם לסרי. לכב

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ובדרך לבניית הקואליציה גם מול אלה שהתמודדו מול לסרי מעניין לשמוע מה יש למנהל המטה של סניה כצנלסון, יעקב שטרית לומר. "אני קורא ללסרי לעשות חשבון נפש וללכד את כולם. אני מעריך ואוהב את לסרי באופן אישי ואני לא נגד יחיאל. אבל אני נגד האנשים שסביבו. עם כאלה תוצאות מראות שרוב הציבור באשדוד בחר נגדו. אני סבור שהוא צריך ללכד את כל אלה שנבחרו ואז הוא ייצא גדול. הוא צריך להבין שהוא לא יכול לנהל את העיר לבדו עם כזו תוצאה. ההפסד שלנו היה בגלל אגו של  לחמני וגלבר. והתושבים הפסידו בגללם. זה קרע ולכן אני אומר ניצחון כזה מראה קרע בעיר. העובדה שיש ללסרי רק שני מנדטים אומרת הכל"

ש. אז מה צריך כצנלסון כעת לעשות אחרי שחתם שלא יכנס לקואליציה עם לסרי?

"לסרי צריך להקים קואליציה מקיר לקיר כולל עם כצנלסון, למרות שחתמנו שלא נכנס איתו לקואליציה. זה לטובת העיר ולטובת התושבים הנאמנים והטובים. כולם חייבים להתעשת, לשים את האגו בצד ולשתף פעולה עם לסרי. לכבד את כולם אחרת אני צופה שהעיר תבער ויהיה קיטוב"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן