אגודת ישראל החרדית הודיעה הערב רשמית: "לסרי הוא המועמד שלנו לראשות העיר"

אגודת ישראל החליטה לתמוך בד"ר יחיאל לסרי לראשות העיר אשדוד לקדנציה שלישית. אחרי שמשכו זמן של התייעצויות, מחשבות והערכות והתלבטויות בינו לבין הלן גלבר נפלה ההכרעה, שהייתה צפויה והם ימשיכו לתמוך בלסרי כפי שעשו זאת שתי קדנציות. המאוכזבת הגדולה: הלן גלבר שציפ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עכשיו זה סגור: ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי יכול לנשום לרווחה אחרי ההודעה הערב של מועצת חכמי אגודת ישראל שקיבלו את ההמלצה של עסקני החסידות של גור, בעלז"א, ויזניץ ושאר העסקנים של כלל החסידים לתמוך בלסרי. מדובר באכזבה גדולה למועמת הלן גלבר, שניהלה עם חלק מהחרדים, מו"מ שנפרש על פני שנתיים. הם הבטיחו לה ברמזים ובהבטחות גלויות שהם יעשו הכל כדי שהחרדים יתמכו בה לראשות העיר.

 

פתק לסרי

הגבאים מיהרו הערב להדביק בכוללים בבתי הכנסת ובבתים את ההחלטה

האכזבה של גלבר גדולה: במחאת השבת וההפגנות של הציבור באשדוד שהיו כאן לפני מספר חודשים בעקבות ההתראות ששלח לסרי למתחם הביג והסטאר סנטר לסגור את החנויות בשבת, כצנלסון ולחמני מיהרו לעמוד לצד המפיגנים וכיום הם קוטפים את "פירות" המחאה. גלבר מילתה פיה מים ולא הביעה דעתה למעט משפטים סתמיים כמו "סטטוס קוו" וכדומה. הציבור באשדוד סימן אותה והיא הפסדיה אלפי קולות בציבור הכללי. כעת גם הציבור החרדי הפנה לה גב. ככה זה בפוליטיקה. אכזרית, לא נעימה ובעיקר מסריחה. 

כעת ניתן לחשב  מסלול מחדש ולנסות להבין את המפה הפוליטית. האם תמיכת אגודת ישראל בסיוע ש"ס יסייעו ללסרי לצלוח את המשוכה כבר בסיבוב הראשון. איך תשפיע התמיכה של החרדים בלסרי? מחר הכל ייודע. ההערכה היא כעת שלסרי יוכל לנצח בסיבוב הראשון.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן