"אם אכנס למועצה, אני רוצה לקבל את תיק הרווחה"

רפאל מזור איש הנדל"ן ומספר 2 ברשימת "יש אלטרנטיבה" בן 57 בעל משרד "נדל"ן האושר”, הוא פעיל ומתנדב בתחומים שונים. הוא מספר מדוע נכנס לפוליטיקה, מדבר על ההחלטה של ראש התנועה שלו להסיר מועמדות לראשות ומסמן מטרות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

את רפאל מזור מכירים רבים בעיר כאיש הנדל"ן וכפעיל ציבורי. ברחוב הספורטיבי זוכרים שהיה פעם שופט כדורגל. מזור נכנס לפוליטיקה המקומית והוא מספר 2 ואיש ימינו של אפרים מיכאלי. הוא בן 57 נשוי, אבא ל 3: בת שסיימה לימודי משפטים, בת מנהלת שירות לקוחות בפלאפון ובן שמנהל את משרד התיווך שלו, והוא גם סבא ל- 3 נכדים.

לאחר הצבא התגייס למשטרה וכיום הוא גמלאי מהמשטרה. הוא בעל תואר ראשון בקרימינולוגיה וחינוך קהילתי מאוניברסיטת ברמיגנהם, הוא הקים ומשמש מנכ"ל משרד התיווך " נדל"ן האושר". לדבריו, הוא מסייע לזוגות צעירים והמשרד נותן שירות עד לקבלת המפתח כולל ליווי בנקאי".

אתה איש עסקים מצליח ופעיל רבות למה לך פוליטיקה?

"למען האמת, אני יותר איש עשייה בתחום הרווחה הספורט והדת וכל הזמן עוסק בשלום ובקירוב לבבות. אבל נקראתי לדגל על ידי חברי אפרים ולא יכולתי לסרב. זה התגלגל שהוצבתי במקום השני לא ביקשתי כלום, הייתי נותן את אותה עזרה גם אם הייתי במקום עשירי שהוא לא ריאלי”.

ומקום שני לדעתך כן ריאלי?

"לאור המצב של היום שאפרים הסיר מועמדות מהראשות העיר, היה לנו כנס של תומכים מהמגזר הרוסי ויש פוטנציאל מצביעים של אלף מצביעים רק מהמגזר הרוסי. יחד עם זאת הצלחנו לרשום קרוב ל- 5,000 מצביעים פוטנציאלים שהביעו נכונות. למרות האמצעים הדלים שעמדו לרשותנו את רוב הקמפיין עשינו מכספינו וכמעט ללא תמיכה של קבלנים, אני מאמין שנכנס. השאיפה שלי שאפרים יכנס למועצה כי הוא בולדוזר ויכול להשפיע ולהשיג לטובת העיר ויש לו הבטחה מלסרי שילכו יד ביד".

מה דעתך על המהלך של מיכאלי לפרוש מהמרוץ לראשות ותמיכה בלסרי?

"יש אלטרנטיבה זאת מפלגה חדשה למרות שיש לנו מועמד ראוי ומקובל לדעת כולם. היה לנו חשוב אמון הציבור וברגע שהבנו שהקולות שלנו לראשות הולכים לאיבוד, לא חיפשנו את האגו, קראנו את המפה הפוליטית והצטרפנו לאדם שמכהן כראש העיר 10 שנים והחלטנו לתמוך באדם הראוי מבין המועמדים ולהתרכז בכניסה למועצה”.

 אם תיכנס למועצה מה תרצה לעשות?

"במידה ובעזרת השם אני אקבל את אמון הציבור יש לי כוונה לקבל את תיק הרווחה. החלום שלי שכל העמותות הקיימות שבחגים מחלקות אוכל לנזקקים שזה יפסק וכדי לכבד את כבוד האדם שיהיה גוף אחד ממלכתי מהמדינה והעירייה שידאג לאנשים האלה, כי גם הכסף שהעמותות נותנות לנזקקים מגיע בחלקו הרב מהקופה הציבורית”.

מזור קורא לציבור להגיע להצביע ולהשפיע. "אני עדיין עובד בתיווך ואשרת את הציבור. אם בורא עולם רוצה שניכנס למועצה נודה לו, ואם לא הוא יודע מה טוב בשבילי וכך צריך להיות. אנחנו עכשיו במבחן התוצאה של הציבור.״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן