אחרי חמש שנים של מתקפות: נעים שומר תומך בלסרי לראשות העיר אשדוד

חבר המועצה נעים שומר הודיע היום על תמיכתו ביחיאל לסרי לקדנציה שלישית לראשות העירייה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חבר המועצה נעים שומר הודיע היום (חמישי) כי הוא תומך בראש העיר המכהן יחיאל לסרי בבחירות הקרובות, חרף המתקפות הקשות שהפנה נגדו בחמש השנים האחרונות. בהודעה שפרסם בשעות הצהריים כתב שומר: "כחבר מועצה לוחם באופוזיציה במועצת עיריית אשדוד, מתחתי ביקורת קשה ביותר נגד ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי, במשך כל הקדנציה. הביקורת שלי כללה כל תחום אפשרי, אך בעיקר בתחום יחסי חרדים-חילונים. הביקורת שלי הייתה תמיד עניינית, לגופו של נושא, כשלצד הביקורת הצעתי הצעות מעשיות, בכל נושא אפשרי, לטובת העיר ולשיפור חיי התושבים.

"לצערי, מערכת הבחירות הנוכחית התדרדרה למסע שלוח רסן של שיסוי וביזוי של ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי, במקום להיות עניינית. גם אני סבור שד"ר לסרי עשה טעויות במהלך כהונתו, וחלקן אפילו טעויות קשות. אבל אין לי ספק שהוא קידם מאוד את העיר, שיפר את חיי התושבים ועירנו אשדוד התפתחה והתקדמה מאוד במהלך כהונתו.

במאזן הכולל בין הטעויות של ד"ר לסרי לבין ההישגים, והתפתחות העיר, אין לי ספק שהכף נוטה באופן ברור וחד משמעי לכוון החיוב. בבדיקות מעמיקות שערכתי מתבררת תמונה חד משמעית כי, בניגוד לכזבים המגמתיים שמפיצים חלק מהמקומונים הדיגיטליים, ד"ר לסרי מסרב בתוקף להיכנע לסיעת יהדות התורה ולהתחייב כלפיהם לסגירת עסקים בשבת ולסגירת העיר בשבת.

שוחחתי ארוכות עם ד"ר לסרי ואני מאמין לו שהוא החלטי יותר מאי פעם, בסירובו ולהיכנע לכפייה החרדית של סיעת יהדות התורה. אני מכיר אישית את כל המתמודדים לראשות העיר, ועוקב בקפידה אחר מסע הבחירות של כל אחד מהם. אין לי ספק כי בעת הזאת אשדוד זקוקה למנהיגותו ולהמשך כהונתו של ד"ר לסרי כראש עיריית אשדוד. הוא היחיד שימשיך את תנופת התפתחות העיר ואיחוד כל תושביה לחיות ביחד בכבוד הדדי.

לכן אני פונה אל תושבי אשדוד בקריאה לבחור בד"ר יחיאל לסרי לראשות העיר, כי טובת העיר וטובת תושביה מחייבת זאת. כן אני חוזר ופונה אל תושבי העיר לבחור ברשימת האשדודים למועצת עיריית אשדוד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן