החיים החדשים של ד"ר יחיאל לסרי ורעייתו: ראיון ראשון זוגי ופתוח. הראיון המלא

ראיון זוגי על האהבה הגדולה של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ורעייתו עירית שמדברים על הכל: על האהבה שלהם, פוליטיקה, בחירות, ההכפשות ברשתות, סוגית השבת והסיכויים שלו בבחירות לראשות העירייה בפעם השלישית. עירית: "אנחנו משתפים אחד את השני בכל. מאוד סומכת על יחיאל וב

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ש. ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, לפני 20 שנה חזה עיתון 'השבוע באשדוד' שתהיה ראש עירייה כעבור 10 שנים, וכך גם בבחירות הראשונות שלך ב 2008. האם אתה בטוח שתהיה בעוד חודשיים ראש עירייה בפעם השלישית?

"בעזרת השם אני אהיה ראש עירייה. אני בטוח שאבחר. אין לי ספק בכך כי זה מה שהתושבים רוצים ובניגוד לאחרים אני לא מפרסם סקרים על עצמי"

ש. והסקרים שלך, מה חוזים?

"שזה לא משנה אם המועמדים הקיימים יתאחדו נגדי או בלי איחוד. אני מנצח בכל סיטואציה, וגם הסיעה שלי "אשדוד בתנופה" תהיה גדולה"

ש. ואם אכן תנצח שלושת המועמדים נגדך, הלן גלבר, שמעון כצנלסון ואלי לחמני כשירים מבחינתך להיות איתך בקואליציה?

"אז ברשותך אני אנצל את הבמה להעביר מסר למתמודדים. למחרת, לאחר שאבחר, אני מתכוון לקרוא לכל חבר המועצה ולכל הסיעות להצטרף לקואליציה. נבנה מצע משותף של סטטוס קוו לטובת העיר. לדעתי, אין ערך לאופוזיציה בשלטון מקומי. אין כאן ענייני שלום, מלחמה וביטחון. מדברים על חינוך, תרבות, ספורט, דיור, תעסוקה. דואגים ליום יום שלנו. לא צריכה להיות שום מניעה. החברים האלה היו באופוזיציה ומה הם תרמו?. הם לא תרמו דבר. הם לא יכולים להצביע על כלום עשיה, חוץ מעיכוב פרויקטים כמו תחבורה, הסכם הגג, רובע טו', החינוך המיוחד"

ש. אבל זה תפקידה של אופוזיציה. מה רצית שימחאו לך כפיים מספסלי האופוזיציה. זה תפקידם לבקר ולחשוף?

"מסכים, רק אם היו עושים זאת באחריות. גם באופוזיציה צריכים לגלות מנהיגות. הם צריכים להיות אחראיים. כשהם מעלים נושא ומקבלים הסברים ומנהלים דיון איתם וההסברים הם עובדות נכונות הם צריכים לקבל זאת. תחת זאת הם על כל נושא רצים לבתי משפט ושם הם מקבלים 'סטירה' ואומרים להם שאנחנו בסדר".

LASRI1111

ש. הסיפור של טו'. מה זה היה הזיג זג הזה שהסכמת לבסוף להוריד את מספר היחידות לפחות מחצי?

"לא זיג זג ולא כלום. אז בוא פעם אחת דרכך, נספר את האמת לאמיתה. 'מתחם הצעירים' ברובע טו' אחד הפרויקטים החשובים לזוגות צעירים. בישיבה הראשונה, שאישרנו את התכנית אני בעצמי הודעתי ש 750 יחידות ברובע טו' זה יותר מידי על שטח קטן. באותה ישיבה באו אלי תושבי הרובע וביקשו להיפגש. נפגשנו עם כל הצוות שלי ואמרתי להם שאני מוכן לצמצם את היחידות לחצי. 50 אחוז. בישיבה הם הודיעו חד משמעית, שהם בגישה של ביטול כל הפרויקט, ל 0 יחידות. הודעתי להם שאני לא מתכוון לבטל וזה לא יקרה. הדירות הם לזוגות צעירים. הסיכום היה שניפגש שוב. נפגשנו בשנית ושוב ניסיתי לשכנע להסכים ל 50 אחוז דירות ושוב הם אמרו 0 דירות, מהנימוק שהרובע לא יכול להכיל בכלל דירות במקום. אמרתי בו נשאל אנשי מקצוע שיחוו דעה והמסקנה הייתה שכן זה אפשרי ואין בעיה. הגשנו לוועדה המחוזית את התכנית ל 750 יחידות וכאן נפרדו דרכנו. האופוזיציה קפצה עליהם והם פנו לבתי משפט, שדחה אותם, למעט כמה תיקונים שבית המשפט ביקש ותיקנו מה שהיה צריך, מספר היחידות של 750 נותר על כנו. הגענו לשלב של שמיעת ההתנגדויות וכאן באתי מיוזמתי לפי כחודש ואמרתי לתושבים 'בואו בלי פוליטיקה ובלי בחירות בואו נדבר על הורדת מספר היחידות' כפי שרציתי מהרגע הראשון".

ש. והם הסכימו?

"הם הסכימו. יתרה מכך דאגתי שכל המוסדות הציבורים שתוכננו ייבנו. אמרתי להם אתם תקבעו את אופי הדירות ואת המיקומים וזה מה שקרה. הם חתמו בחתימת ידם על הפשרה"

ש. ומה כעת?

"במשך 10 שנות כהונתי כראש עיר הופעתי בפני הוועדה המחוזית בעצמי באופן אישי כראש עיר פעם אחת, כשאישרנו את פרויקט פינוי בינוי ברחוב הדקל ואני מתכוון בפעם השנייה להופיע בעצמי עם הדיירים להגיש את ההתנגדות ולהוריד את מספר הדירות ל200 יחידות".

ש. עד כדי כך זה חשוב לך?

"כן, כי מדובר בבניית דירות לזוגות צעירים ושנית הכל מותנה וזה סגור עם מינהל מקרקעי ישראל ומשרד היכון, שמספר הדירות שהורדנו ,550 יחידות נקבל אותם לבנייה במקומות אחרים בעיר. התגייסתי בכל הכוח לסיפור הזה באופן אישי".

לסרי בגילוי לב אומר כי לאחר מות רעייתו מרים ז"ל הוא עבר תקופה קשה. "הייתי באלמנות 7 שנים. זה היה משבר קשה. לא היה לי קל, גם לנהל את העיר בשוטף וגם להיות במשבר הזה. משבר שאני לא מאחל לאף אחד. היה לי קשה. החיים היו לי קשים, והחיים עם עירית…(משתנק ודומע) הם טובים… ברוך השם".

וזה השלב בראיון הזוגי של לסרי, שבו מחזיקה עירית, רעייתו של לסרי את ידו ומלטפת את ראשו, מחייכת אליו בחיוך מקסים, שיתברר אחר כך כי מדובר בחיוך שנעוץ היטב בכרטיס הביקור שלה והוא מעין סמל מסחרי שלה. בצעד אלגנטי היא מקימה אותו ואותי מסלון הבית ומציעה לצאת למרפסת הבית ברחוב יפה ירקוני במע"ר דרום, להראות לי את הנוף היפה הנשקף לחוף יא'. "אגב זו הזדמנות שיראו שאנחנו גרים באשדוד ולא בפתח תקווה" אומרת עירית. "פעם כתבו בעיתון שיחיאל גם בפתח תקווה ומאז אני נתקלת ברבים שבטוחים שזה נכון. עוד פייק ניוז וחבל".

ש. עירית את מעורבת בפוליטיקה? מייעצת? מחליטה בשבילו?

"ממש ממש לא. אני לא נכנסת לפוליטיקה, לא מעורבת"

ש. מותר לך את רעייתו..הוא בא הביתה מספר מדבר..

"תראה יוסי, אני חושבת שהבית צריך להיות מקום מוגן. בהחלט אנחנו מדברים, אבל משתדלת לא להיות מעורבת. אני לא נכנסת לזה. אני לא פוליטית, אני מעורה בכללי כי יחיאל מדבר איתי פוליטיקה ובשבת כשהילדים שלו ושלי באים".

ש. וכשאת קוראת דברים הקשים נגדו איך מגיבה?

"לא תחושות טובות בוודאי, ויש לי תחושה קצת שמערכת הבחירות הזו יש בה הרבה אלימות"

ש. מה הכוונה אלימות?

"אני מרגישה שמערכת הבחירות אלימה, שהאווירה אלימה, השיח אלים, ההתנהגות אלימה. אני לא מכירה דבר כזה ונראה לי שאין כזאת התנהגות בערים אחרות בישראל, ויכול להיות שאני טועה וכן יש. זה לא מכבד"

ש. את חוששת שיפגעו ביחיאל פיזית?

"אני מקווה שלא. אבל יש באוויר הרגשה לא נעימה. כעת זה אלימות מילולית"

ש. איך את התקבלת באשדוד?

"אני חייבת להגיד שאשדוד קיבלה אותי בזרועות פתוחות. כייף לי באשדוד. אני אוהבת את העיר"

ש. איך הכרתם, את ויחיאל?

"לפני 15 שנה פגשתי אישה נאה שהתארחה אצל השכנים שלי בפתח תקווה. זה היה במסגרת שבת חתן. היא הייתה דתיה והייתה צריכה חדר לישון. סידרתי לה את החדר . נפגשנו עוד כמה פעמים באירועים ואז קיבלתי ממנה לפני כשנתיים טלפון, ידעה שאני פנויה והציעה לי את יחיאל דרך חברה שלה שהיא שדכנית, ואמרה לי 'מצאתי לך מישהו מושלם'. אמרתי שאני לא מעוניינת והשדכנית הפעילה עלי לחץ דרך הבת שלי אותה היא השיגה דרך הפייסבוק. הבת שלי אמרה לי 'אמא את חייבת להיפגש אתו הוא נראה גם לי מושלם'"

ש. ואיך יחיאל הגיב?

"אותה שדכנית שלחה לו את התמונה שלי ואת השם שלי ואמרה לו 'הייתי רוצה להכיר לך אותה'"

ש. וידעת שהוא ראש עיריית אשדוד?

"כשנפגשנו ידעתי שהוא רופא"

ש. איפה הייתה הפגישה הראשונה?

"בתוך קניון ביהוד. ישבתי באחד מבתי הקפה והמתנתי לו. הכרתי אותו רק דרך התמונה ששלחו לי וניסיתי לראות אם אני מזהה במציאות. הסתכלתי לעבר המדרגות הנעות ומיד זיהיתי אותו. הוא ניגש אלי ואמר לי שלום כזה מבוייש. העיניים שלו אמרו לי הכל וזהו, השאר היסטוריה"

ש. תראי לא בכל יום יש דייט כזה לאישה עם ראש עיר וגם רופא..

"רופא אני מבינה. ראש עיר? לא הבנתי את המשמעות של זה אז. אפילו כיום אני עדיין לא מבינה את המשמעות. חברה שאלה אותי 'איך את מרגישה עם כל הנושא של הפוליטיקה' ואמרתי לה 'אני עוד לא מבינה בזה הרבה', אפילו לא מבינה מה הוא עושה בפוליטיקה, אבל אני כן מבינה שהוא איש של רצון טוב, של עשייה, איש טוב, איש של אכפתיות עם אהבה חמלה וצדק ואם הוא בחר לעסוק בזה אז אני בעדו"

ש. את חושבת שכדאי שהוא יהיה רופא ולא ראש עירייה?

"יחיאל איש מיוחד והיכן שהוא נמצא הוא עושה 100 אחוז עשייה ואני תומכת במה שהוא בוחר לעשות"

ש. הוא מתייעץ איתך בנושאים של העירייה, פוליטיקה?

"הוא משתף אותי. אנחנו שותפים מלאים, משתפים אחד את השני בהכל. אני בטוחה שיש דברים שאני לא יודעת. כמו שבמקצוע שלי אני לא יכולה לספר הכל. אני יותר קשובה. מאוד סומכת עליו. בכלל, קל לסמוך עליו"

כל הדרך של עירית מאמריקה לאשדוד

IRIT

עירית ילידת ארצות הברית, דתייה מהזרם של חב"ד, נולדה וגדלה בניו יורק. אביה הולנדי ואימה שלה אמריקאית, נישאה לפני ולה ילדים. כל חייה עסקה בהוראה, עברה קורסים והשתלמויות בנושא אימון אישי זוגי. היא אם ל-5 ילדים וסבתא לשני נכדים. בעלת תואר ראשון בחינוך ואומנות ותואר שני בייעוץ חינוכי. בוגרת מכון אדלר להנחיית הורים. מאבחנת דידקטית ומאמנת ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה. מטפלת ומאמנת אישית וזוגית, ומנחת סטודנטים לאימון.

היא התגוררה בשנים האחרונות לאחר שהתגרשה, בפתח תקווה. לפני שנתיים כאמור התחתנה עם לסרי ולפני כשנה עברה לאשדוד . עד למעבר שלה ועד שלסרי קיבל את הדריה השכורה במע"ר דרום היו מספר שבועות שלסרי עשה שבתות בפתח תקווה ובחלק מימי השבוע. ידיעה בעיתון גלובס סיפרה כי ראש עיריית אשדוד מתגורר בפתח תקווה. הפרסום במקומונים עשה רעש ומאז טוענים יחיאל ועירית אנשים בטוחים שנם גרים בפתח תקווה.

ש. עד כדי כך?

"אספר לך סיפור. היה כאן לפני כמה זמן בבית שלנו באשדוד, טכנאי בזק שבא לתקן את האינטרנט. יחיאל היה בבית בסלון מתפלל שחרית. הטכנאי ראה אותו והופתע. הוא שאל אותי 'מה הוא עושה פה? זה ראש העיר שלנו'. אמרתי לו הוא גר פה ואני רעייתו. באותו זמן הייתה כאן בדיוק לקוחה שלי, שיצאה ונוצרה שיחה. התברר כי הטכנאי גרוש והלקוחה הציעה לו את אוחתה. היא התקשרה אליה וסיפרה לה 'אני בבית של ראש העיר באשדוד' והאחות אמרה לה. 'איך יכול להיות. ראש העיר גר בפתח תקווה'. ויש עוד סיפורים כאלה".

ש. תסבירי למה?

"זה היה כתוב בעיתון פעם וזה נדבק. יחיאל בתקופה הראשונה לאחר שנישאנו היה בא לישון אצלי כי ארזתי את הבית וזה לקח כמה שבועות בודדים וזה נתפס, שכאילו אנחנו עדיין גרים שם. זה לשון הרע ושוב פייק ניוז. אנחנו גרים באשדוד".

ש. אני מעיד אני בבית שלכם. תגידי את מרוצה מאשדוד?

"היה לי רומן עם העיר אשדוד לפני הרבה שנים. הבת שלי הייתה מורה בשירות לאומי במשך שנתיים. אני הייתי מורה באולפנית בפתח תקווה, הייתי מגיעה בימי רביעי לאשדוד בקביעות לבקר אותה, היינו מטיילות בשוק שותות קפה. אם מישהו היה אומר לי שאני עתידה לבוא לגור כאן לא הייתי מאמינה"

ועוד להתחתן עם ראש העיר?

"שזה בכלל הכי מצחיק"

ש. את מטפלת זוגית. מה זה?

"אני באה מתחום ההוראה במקור ואחר כך למדתי ייעוץ והוראה מתקנת. הדברים התגלגלו והתחלתי ללמוד אימון זוגי משפחתי. ממש במקרה הגעתי ככלי. בתהליך כזה של אימון יש נגיעה בעבר כי הוא שייך לאדם ואנחנו מסתכלים קדימה ויוצרים מטרה."

ש. כמה זמן את בתחום?

" 12 שנה אני בתחום. אני עוסקת המון עם נוער וילדים. זה קל אתם כי אין דפוסי התנהגות ודפוסי חשיבה עמוקים וקל להניע אותם. הם פתוחים. עבדתי כיועצת בתיכון ולמדתי על בעיות קשב ורגישות אז התחלתי גם עם ילדים"

ש. וגם עם זוגות במשבר?

"כן, אני מלמדת אותם לתקשר. מבהירים את המחלוקת הרבה פעמים ומנסה לגשר על הפערים ביניהם"

ש. יש לך לקוחות באשדוד?

"באים מכל הארץ ובאשדוד לאט לאט. יש קצת קושי כי אני רעייתו של יחיאל"

ש.למה? מה קשור?

"המשרד שלי בבית, ועדיין זה הבית של ראש העיר. יש לי לקוחות מאשדוד שהם לא יודעים שאני אשת ראש העיר. ופעם אחת זה התגלה ללקוחה במקרה באיזה אירוע של עו"ד גבי כנפו. ראתה אותי לקוחה ששאלה מה אני עושה ליד ראש העיר ואמרו לה שאני רעייתו אמרה בהפתעה 'איך לא גיליתי'"

ש. ראש העיר עובר תקופה מתוחה. בחירות, התקפות לא קלות ברשתות. איך הוא מתמודד הוא מתוח, עצבני?

"זו אכן תקופה מתוחה ואנחנו מרגישים זאת. אבל הוא טיפוס רגוע, רציונלי, יודע להבדיל בן עיקר לטפל, ולא מביא הביתה כעסים. זה הבית הבטוח, משפחה, נכדים"

ש. לא אומר לך 'איזה עצבים. הרגיזו אותי היום'?

"לא שמעתי שהוא אומר זאת "

ש. ובכל זאת איך הוא מביע כעס?

"את הכעס שלו הוא מביע בצורה שהוא אומר לי 'וואלה עירית אנחנו זקוקים לחופש'".

ש. את מכירה את המועמדים בבחירות האלה?

"מכירה את השמות, לא מכירה אישית"

ש. אומרים שמאז שהוא התחתן הוא רגוע יותר, מפויס?

"מאז שאני מכירה אותו הוא רגוע. אני חושבת שאנחנו משלימים אחד את השני. גם אני עברתי תקופה לא קלה וכיום אני רואה שיש תקופה טובה, בוגרת ורגועה. אחיין שלי בא לבקר אותי בשבת האחרונה אמר לי 'עירית את תמיד היית שמחה וכעת את יותר שמחה'. זה מה שאומרים לי."

ש. את דתיה..

"כן באה ממשפחה חב"דניקית"

ש. איך קיבלת את נושא השבת באשדוד שדי פגע ביחיאל, בגלל ההפגנות, מחאות וזה אישו גדול כעת בבחירות. הוא עשה טעות לשלוח פקחים לביג בשבת?

"אני בגישה שלי לא מאמינה בטעות, כי טעות ניתן לתקן. אני תמיד אומרת שהכל לטובה ויש סדר בעולם ויש סיבה שדברים קורים. תראה בגיל 20 לא יכולתי להיות סבתא, זו עובדה. יש סדר ולא תמיד אני קובעת את הסדר ואם אני מאמינה שמה שקרה זה לטובה אני אחפש מה טוב שם וללמוד בזה. יחיאל אדם מאוד נבון ואני סומכת שהבחירות שלו הם טובות. בסופו של דבר גם אם היו בחירות לא טובות, משם צומחים ולומדים. אני ויחיאל אנשים מאמינים מאוזנים ומאפשרים לזה שמולנו לחיות את החיים שלו. כל הילדים שלי דתיים, אבל מכבדת את הדרך של אחרים. יחיאל לא אדם שלא יודע לכבד אחר".

החשש שמביעים מתנגדיו הוא שהוא יסגור את העיר בשבת?

"זו שטות ופייק ניוז. הוא לא יסגור את ה'ביג' כמו שהוא לא יפתח סופר מול בית כנסת. יחיאל לא בא לסגור 'ביג' או משהו כזה. באו אלי מחוץ לעיר חברים בשבת לפני כמה זמן. הם הלכו ל'ביג' קנו והלכו לים ואמרו איך יכול להיות שאומרים שאשדוד סגורה. הכל פתוח".

IRIT222

לסרי שמביט ברעייתו באהבה גדולה ומאזין בסבלנות לדבריה מצטרף לשיחה ומספר על המערבולת של הבחירות שבה נאלצת עירית להתמודד. "נקלענו לשנת הנישואין השנייה שלנו למערכת בחירות לא קלה ומאוד לא פשוטה והיא מקבלת זאת בהבנה ובהרבה תמיכה. היא מעניקה לי את אותו שקט שאני זקוק לו בהתמודדות ובניהול השוטף של העיר. זו מכפלת כוח חשובה שנותנת לי את העוצמות הפנימיות לעבוד חזק ולסיים מערכת בחירות בהצלחה".

ש. אני מכיר אותך 20 שנה ומכיר את מרים ז"ל רעייתך שנפטרה לפני כ10 שנים. היא תמיד הייתה מקור הכוח שלך זה מה שאתה מרגיש גם עם עירית שתיבדל לחיים ארוכים?

"אין ספק. תראה היה חשש מאוד גדול. אבל בזכות זה שדיברנו הכי פתוח בעולם ואפילו הכנתי אותה מראש לאן היא נכנסת. דווקא השבוע היא אמרה לי 'ההכנה שעשית לי הייתה טובה אבל לא תיארתי שזה כך'. לא שהיא מתחרטת אבל היא חשבה שזה הרבה פחות וזה מה שיפה בזוגיות שלנו".

ש. כשאת בא ככה עצבני ממה שכתבו עליך או אמרו או עשו אתה משתף אותה?

"לרוב אנחנו שמים הכל בצד ומדברים על הכל חוץ מהעבודה"

ש. אתה לא מדבר איתה על מה כותבים ברשתות נגדך.

"יש לי הסכם איתה שלא תראה את התגובות בפייסבוק, אבל היא רואה בכל זאת וזה מעציב אותה. אמרתי לה 'תשמעי בקולי הכל פיק ניוז'. זה חורה לי שכך מעוותים את המציאות שפוגעים בי בצורה קשה, מילא שיחלקו עלי מבחינה אידיאולוגית, אבל למה באופן אישי? אבל סיכמנו שהיא שלא תראה, אני מקווה שתעמוד בזה".

ש.אתה יכול להסביר למה אתה מותקף?

"זה עובר על כל העולם, בכל מערכות בחירות באמריקה, בצרפת בגרמניה ורואים בכל עיר בישראל. אצלנו, באשדוד, בגלל הרב תרבותיות, בגלל הגיוון שלה, האוכלוסייה ואורח החיים. יש חרדים, חילונים, מסורתיים ודתיים. זה מתכון למתח וכל השנים הצלחנו לחיות יפה"

ש. אז מה קרה?

"נושא השבת, והסברתי עשרות פעמים את עמדתי הכניס אנשים לפחד. באו פוליטיקאים שניצלו את המצב בלי אחריות והחלו להסית נגדי בסיפורים שאני סוגר את העיר. אני מצהיר שאשדוד לא תשתנה כי היא לא יכולה להשתנות. החרדים מהווים 20 אחוז, לא חמישים אחוז כמו בערים מסוימות. צריך לכבד אותם על פי אמונתם. תחת מנהיגותי כמו תחת קודמיי, צבי צילקר ואריה אזולאי אגרום לחיים מאוחדים פה. צריך לזכור שבית המשפט אילץ אותנו ואני אומר שהסטטוס קוו הופר ונחזיר אותו. אפילו חילוני באשדוד לא מוכן שסופר יהיה פתוח מתחת לבית שלו".

ש. אתה מצטער על הטעות של חלוקת הקנסות לביג בשבת? אתה חושב שזה יביא להפסד שלך בבחירות?

"אני אדם שיודע להודות בטעויות. אני יודע להגיד שאם הייתי מעלה על לדעתי שזה עשוי לפגוע ברגשות, לא הייתי עושה, אבל זו חכמה של בדיעבד. יצרנו מציאות בתוך העיר ונשמור על סטטוס קוו של חיים ביחד ובכבוד הדדי. אני בטוח בעצמי והתושבים מבינים את זה, למרות ההסתה של האופוזיציה והשקרים שהם מפיצים כמעט בכל תחום"

ש. כמו מה למשל? איזה שקרים?

"יש אחד שמבטיח שיוריד 15 אחוז ארנונה (ד"ר אלי לחמני י.א) זה לא רציני ועל גבול ההזוי".

ש. למה הזוי?

"מי ייתן כזה דבר? איזה שר פנים ייתן הורדת מיסים כזו גדולה. אין כזה דבר והאיש הזה יודע. העיקר להוליך שולל את התושבים. שלא לדבר על הדברים הקשים נגד החרדים שהוא אומר ועל התחבורה הציבורית ועל בית החולים. נושא של מנהיגות הוא גורם מכריע מאוד ואלה מועמדים שמייצרים אווירת שנאה, פחד, סכסוך. כל פוסט שהם מעלים הוא רווי שנאה והסתה".

ש. ואיך אתה מתמודד עם זה?

"אני לעומתם מצליח להיות המבוגר האחראי בשכונה, ולהמשיך במה שקודמיי עשו. אשדוד זקוקה למנהיג עם די אן איי שיודע לתרגם את החיים כאן ביחד. לאף אחד מהמועמדים אין את הדי אן איי. כל הקמפיין שלהם זה הסתה"

ש. הקמפיין השלילי נגדך יכול להביא להפסד שלך בבחירות..

"זו המטרה שלהם"

ש. ואתה לא חושש?

"לא, אני לא חושש. אני מאמין בתושבי אשדוד"

ש. למה אתה לא מחזיר באותו מטבע? בקמפיין שלילי? זו אסטרטגיה?

"זה לא אני. אני לא אעשה פילוג בעיר ובקרב התושבים. ממש לא"

ש. אתה מדבר על שנאה, הסתה נגדך ורעייתך חוששת מאלימות פיזית. אתה חושש שיפגעו בך?

"תראה, היה מקרה אחד של תושב העיר, שרמס שלט בחירות שלי עם התמונה תוך שמישהו מצלם אותו ביודעין לאור היום ואומר 'לסרי, נוח על משכבך בשלום'. זה מסוכן ואני בהחלט חושש. פניתי למטרה ואמרתי שאני מרגיש איום על חיי. אחד שדורך על השלט שלי ואומר כאלה דברים, מכאן ועד לפגיעה פיסית בי ,זה מאוד קצר. וזה בא מההסתה שאני מדבר עליה ותבדוק למי הוא שייך מהמועמדים. ולכן אני פונה לכל תושבי אשדוד אסור לנו להיגרר לדרך הזאת. צריך להסתכל ליום שאחרי"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן