גלבר ולחמני נגד כצנלסון בנושא האיחוד: "שיפסיק לעשות ספינים ומשחקים של גן ילדים"

סאגת הסקרים לשיתוף פעולה בין המועמדים: הלן גלבר, אלי לחמני וסניה כצנלסון במבוי סתום. לחמני כועס ופגוע מכצנלסון שכינס אתמול מסיבת עיתנואים בעיצומו של מו"מ ביניהם ופוסל את הצעתו בנושא הסקרים."כצנלסון עושה ספינים ושיפסיק עם זה אחרת אני לא איתו". ואילו גלבר כ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ד"ר לחמני הופתע והיה בהלם כששמע על מסיבת העיתונאים שעה לאחר שהשניים דיברו. "ישבתי איתו ולא אמר לי כלום על זה. לא הראה לי שום הצהרה או אמנה. שיפסיק עם הספינים. אני רוצה לעשות סקרים אמיתיים בצורה אמיתית וכנה, שיהיו תוצאות שישקפו את האמת. אני זה שיזמתי את הרעיון. אם כצנלסון ימשיך כך לא יהיה שיתוף פעולה ואני לא שם. זה מאוד פוגע שלא הציג בפניי אתך האמנה באותה פגישה והוא מציג לעיתונאים".

ש. מה אתה מציע?

"לעשות שני סקרים במקביל כדי שלא יהיו על ידי שתי חברות באותו זמן עם מדגם מייצג 1500 אנשים עם פילוח דמוגרפי מועמדים שלא קשורים לקבלנים"

ש. גם סניה מציע סקר אז מה המחלוקת?

"הוא רוצה שהנשאלים מקרב המגזר הרוסי יהיו 40 אחוז. אני חושב שמי שצריך לדגום ויודע לעשות הכל לפי פילוח זה חברות הסקרים. למה מראש להגדיר להם שהנשאלים יהיו 40 אחוז מהרוסים? זה ממש לא הוגן. הוא גם רוצה שכל המועמדים שהציגו מועמדות יהיו בסקר. אמרתי לו שרק אני מולו. זה מה שנבחן"

ש. מה אתה אומר על האמנה?

"בדיחה. איך מיישמים את האמנה בדיוק?. שיפסיק לעשות ספינים ומשחקים. הכנתי הסכם משפטי מחייב מסודר שאמור להיות הכי מחייב. מה האמנה שווה. בהסכם אני גם מבקש לחתום שלא יהיה למועמד שום קשר עם קבלנים וטוהר מידות".

גם המועמדת הלן גלבר שמנהלת משה ומתן עם כצנלסון לשתף פעולה כועסת. "אני אומרת לסניה. אנחנו מכירים כבר הרבה שנים, לשנינו גם מטרה משותפת, להדיח את לסרי הכושל. זה עוד יקרה. אני לא אוהבת שמתנהלים מולי דרך התקשורת. שמעבירים אלי מסרים. שעושים לי הצגות של גן ילדים. הבהרתי לך פנים מול פנים בפגישתנו השבוע בנושא. פנינו למועמד אחד מול לסרי".

לגבלר הצעה מה לעשות. "כל אחד מהמועמדים יעשה כמיטב יכולתו עד שבועיים לפני הבחירות, ימצה את יכולותיו ואז ב-15 לאוקטובר סקר ולאחריו ישאר מועמד אחד שיביס את לסרי. אז בלי הצגות ובלי תקשורת. הציבור באשדוד ראוי ליותר מזה. בוא נתקדם".

 

כצנלסון בתגובה: "מנהיגות נמדדת בקבלת החלטות. תושבי אשדוד רוצים להחליף את השלטון של לסרי. 60% מתושבי אשדוד אומרים רק לא לסרי. קיבלתי החלטה לקרוא לכל המועמדים להתאחד כבלוק אחד אשר ינהל את העיר בחמש השנים הבאות. תושבי אשדוד רוצים עיר פתוחה, חופשית ומודרנית. כל מי שרוצה להחליף את השלטון מוזמן להצטרף ולעשות זאת. העיר אשדוד תהיה עיר פלורליסטית, חופשית ומודרנית לרווחת כלל התושבים.  מפאת כבודו של דוקטור אלי לחמני, אני לא נכנס איתו לוויכוח".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן