גלבר יורדת על לחמני: "פוליטיקאים עושים ספינים ומוליכים שולל את הציבור עם הבטחות מרוקנות מתוכן"

הלן גלבר המועמדת לראשות העיר אשדוד עוקצת את המועמד לראשות העיר ד"ר אלי לחמני שהכריז כי אם ייבחר יבחן סגירת תאגיד המים יובלים "פתאום המתמודדים לראשות העיר מבטיחים "לפרק את החברה".  הצהרות פופוליסטיות כאלה אני לא אוהבת לכתוב. אצלי תקראו רק על דברים שאנ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפרסום ב"אתר אשדוד 10" על הצהרתו של המועמד לראשות העיר אלי לחמני כי אם ייבחר ייבחן סגירת תאגיד המים יובלים, הקפיצה את המועמדת לראשות העיר הלן גלבר, שמובילה את המאבק בתאיגד משה שנים רבות. גלבר בפוסט תוקפני נגד לחמני כתבה: "כשאני רואה ושומעת איך פוליטיקאים עושים ספינים ומוליכים את הציבור שולל עם הבטחות מרוקנות מתוכן, ואיך משלים את הציבור בכל מיני נושאים ובעיות, אז אני מרגישה צורך להגיב ולדייק.הפעם זה בעניין תאגיד המים יובלים"

גלבר אומרת עוד כי "פתאום המתמודדים לראשות העיר מבטיחים לסגור את יובלים, "לפרק את החברה" כדי להוזיל את מחיר המים לתושב.הצהרות פופוליסטיות כאלה אני לא אוהבת לכתוב. אצלי תקראו רק על דברים שאני מתחייבת ליישם בפועל ושהם ברי ביצוע. איך אני יודעת שאי אפשר לפרק ולסגור את יובלים? מהסיבה הפשוטה שאני הייתי הראשונה שהובילה את המאבק הזה נגד יובלים, וניסתה להוזיל את מחיר המים לתושבים, וכך הבנתי שמדובר בחוק ממשלתי שגם לעירייה אין את היכולת לבטל אותו.

ולגלבר פתרון אחר לגמרי. לדבריה אם תיבחר יש לה מה לעשות. "ואת זה אני מתכוונת ליישם מיד אחרי בחירתי לראשות העיר, זה לשפר את השירות לתושב, לדאוג שיהיה מענה מהיר ואוזן קשבת לכל בעיה של כל פונה, ולצמצם את כוח האדם המיותר בחברה שרק מנפח את העלויות. מאז פתיחת התאגיד גדל כוח האדם, נוספו משרות ותקנים חדשים, נפתחו משרדים נוספים, לשכות, מזכירות, עוזרים, רכבים, והכל יחד גרם להתייקרות מאוד משמעותית של מחירי המים לתושב. בזה אני אאבק! נגד הגזל הזה מהתושב אני אלחם, ואתם כבר יודעים שמלחמות לטובת הציבור אני יודעת לעשות היטב"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן