עו"ד יניב אהרון: "מפעילים עלי לחצים לרוץ לראשות העיר אשדוד"

כ- חודש לאחר שהכריז על מועמות למועצת העיר, עו"ד יניב אהרון טוען כי מופעלים עליו לחצים להתמודד גם על ראשות העיר. מקורבי  אהרון מסרו כי קיבל פיניות ממספר גורמים בעלי השפעה בעיר על מנת לשכנע אותו להתמודד על ראשות העיר. "ואני משיב" הוא אומר "בשלב הז

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עו"ד יניב אהרון, ששימש כעוזרו בעבר של ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי טוען כי מו]עלים עליו לחצים שירוץ לראשות העירייה נגד לסרי.  " מחמיא לי מאוד שפרק זמן כל כך קצר, קיבלתי עשרות טלפונים והודעות מאנשים המעוניינים לחבור אלי ולהרחיב את הרשימה שלי לבחירות. זה רק מראה כמה אשדוד מפרגנת למועמדים צעירים, ומיום ליום מתחזקת אצלי תחושת הביטחון בהחלטה להתמודד למועצת העיר".

"זה נכון שפונים אלי אנשים ומנסים לשכנע אותי להתמודד לראשות העיר. התשובה שלי לכל אותם אנשים היא ברורה: "אל תנסו לשכנע אותי. בשלב הזה אינני מתמודד לראשות העיר".

עו"ד אהרון: "אדאג ליישם את החזון ולהנחיל את השקפותיי הציבוריות באמצעות מועצת העיר. אגו לא משחק אצלי תפקיד. אשדוד יותר חשובה ממני ומכל מועמד אחר שרץ לבחירות, וכבר עכשיו אני מודיע שאעבוד לצד כל ראש עיר שיבחר ובכל הרכב קואליציוני שראש העיר יקבע. אני יודע לעבוד לצדו של ד"ר יחיאל לסרי והניסיון מלמד שעשיתי זאת בהצלחה רבה. אשמח לקבל מהציבור את ההזדמנות לעשות זאת גם בבחירות הקרובות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן