גלבר וחסן נגד בן זקן: עתרו נגד פרויקט הבנייה הענק

פרויקט הבנייה הענק של ג'קי בן זקן לבניית 650 יחידות דיור ברובע ב' שוב חוזר לבית המשפט, בפעם השנייה. חברי המועצה, אלון חסן והלן גלבר ביחד עם תושבי העיר עתרו נגד אישור הפרויקט לבית המשפט. הם מבקשים לעצור את אישור הבנייה ולהעביר את התכנית לדיון במועצת עיריית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חברי המועצה, הלן גלבר ואלון חסן עתרו השבוע לבית המשפט לעניינים מינהליים כנגד הפרויקט של ג'קי בן זקן לבניית 650 יחידות דיור ליד המתחם ׳סטאר סנטר׳. זאת לאחר שהתכנית, בפעם השנייה, הועברה לאישור, ישירות לוועדה המחוזית ולא לוועדת תכנון ובנייה באשדוד.

בעתירה, באמצעות עו"ד דורון טל, הם מבקשים מבית המשפט שיצהיר כי החלטת עיריית אשדוד שלא להביא את את תכנית הבנייה לדיון במליאת מועצת העיר, בטלה וכן להורות לעירייה לפעול להבאת התוכנית לדיון במועצת העיר בדחיפות, לא יאוחר מעד 48 שעות לפני שתיערך ישיבה לשמיעת ההתנגדות ו/או לדון בהם בוועדה המחוזית.

34612

כן מבקשים העותרים להצהיר כי הליך פרסומה של התוכנית להתנגדות על בסיס חוות דעתו של יועץ משפטי של הוועדה המחוזית מבוטל, וכן מתבקש בית המשפט להצהיר כי קיימת מניעה להמשיך בקידום התוכנית מבלי שעיריית אשדוד יצטרפו אליה כמגישים.

בעתירה בה מפורטת התוכנית והניסיונות לקדמה למרות ההתנגדות, נאמר בין היתר כי העותרים קיוו והאמינו: “ביכולתם לשכנע את חברי מועצת העיר, שמדובר בתוכנית גרועה ופוגענית בכל הנוגע לאינטרס הציבורי ומאידך תכנית מצוינת ומטיבה בצורה יוצאת דופן ובלתי סבירה מבחינת האינטרס הכלכלי האישי והצר של יזמי התוכנית", כלומר חברת סגול ובעליה בן זקן.

עוד נטען בעתירה כי הראינו בעתירה כי: "מחדלה של העירייה מלהביא את התוכנית דנן, על כל משמעויותיה בפני מועצת העיר הינה התנהלות פגומה ובלתי סבירה באופן המצדיק את התערבותו של בית המשפט".

ועד שבית המשפט יכריע בעתירה, הוא מתבקש להוציא צו ביניים, "ולאסור על הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בבאר שבע לאשר או לפרסם למתן תוקף את התוכנית וכן להקפיא את המצב הקיים ולמנוע מהמשיבות או מי מהם, לקבוע עובדות מוגמרות מכוח התוכנית".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן