ashdod10 logo

שכחו אותם בתחנה: האוטובוס לא עצר בתחנה לנוסעים לאשדוד

יום לפני ליל הסדר המתינו כ-10 נוסעים לקו 280 מתל אביב לאשדוד. לטענתם, האוטובוס לא עצר בתחנת עזריאלי בשל עומס קווים אחרים שהגיעו אף הם לתחנה. הנוסעים מציינים שזה לא מקרה בודד. משרד התחבורה: "התלונות תיבדקנה"
ענת ביגר | חמישי, 26 אפריל 2018 23:20

המקרה אירע ביום חמישי 29.3.18 ערב לפני ליל הסדר. מספר נוסעים המתינו בקו 280 מתל אביב לאשדוד בתחנת עזריאלי, אולם האוטובוס חלף על פניהם והשאיר אותם בתחנה. אחד הנוסעים שפנה בתלונה לחברת 'אפיקים' סיפר כי "האוטובוס לא עצר להעלאת נוסעים בתחנת עזריאלי, אלא נסע באיטיות בנתיב השני מהמדרכה ( כי אוטובוסים אחרים העלו נוסעים). בתחנה המתינו מעל 10 נוסעים לנסיעה זו. בנוסף, נהג זה המשיך בנסיעתו ופנה שמאלה לכיוון נתיבי איילון תוך שהוא נכנס לצומת באור אדום בניגוד לתקנות התעבורה".

הנוסע טען במכתב עוד כי "פנייתי למוקד הטלפוני של חברת 'אפיקים' וכשהגעתי למענה אנושי הפקידה סירבה לרשום תלונתי זו. נוסעים בתחנה ציינו כי אין זו פעם הראשונה שהם נתקלים בתופעה זו. גם נהג האוטובוס שלאחריו הסכים לטענה זו".

הנוסע המתין עד לאחר החג אך לא קיבל תגובה. "מדובר בעבירת תנועה של הנהג ובהשארת נוסעים בתחנה. נוסעים שמיהרו הביתה ונאלצו להמתין עד האוטובוס הבא" הוא אומר.

משרד התחבורה: "התלונות תיבדקנה"

ממשרד התחבורה מסרו בתגובה כי "משרד התחבורה מבצע בקרה יזומה ושוטפת על ביצוע הנסיעות של כלל מפעילי התחבורה הציבורית ובכלל זה חברת 'אפיקים' במטרה להבטיח רמת ביצוע ושירות נאותים. לאור תוצאות הבקרה השוטפת מוטלים קנסות על החברות, בעקבות חריגות מתנאי הרישיון ובהן גם חריגות של אי ביצוע נסיעות כמחויב מהרישיון. מטבע הדברים, לא ניתן לבצע בקרה על כל נסיעה ונסיעה ולכן ישנה חשיבות רבה לתלונות נוסעים. התלונות תיבדקנה ובהתאם לתוצאות יוחלט על המשך הטיפול בנושא".