חתונה מאוחרת: החברים הגשימו לזוג את החלום

חלומם של אנה ואריה רוימי להתחתן הוגשם על ידי אנשים טובים שנרתמו למשימה. לשניים, שתי בנות ואנה בהריון והם לא התחתנו עד כה בשל מצוקה כספית גדולה שבה הם שרויים. אריה שקוע בחוב של מעל מיליון שקלים, לאחר שלדבריו נעקץ.את חלומם להתחתן הגשים אבי לוי חברו לעבודה ש

צילום: לימור שורץ
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בני הזוג אנה ואריה רוימי ביחד כבר 5 שנים. בני הזוג לא יכלו להינשא זה לו למרות אהבתם הגדולה והרצון למסד יחסיהם. הסיבה: מצוקה כלכלית קשה שלם ורק בזכות חבר לעבודה של אריה ששמע על המצוקה ונרתם למענם, ובזכות הרבה אנשים טובים, זכו אנה ואריה לחתונה שמחה במיוחד, שהתקיימה באולמי 'סהרה' בעיר.

לאנה (23) ואריה (40) שתי בנות בגילאי 4 ו- 3 ואנה בהיריון שלישי. "אריה כבר הציע לי להתחתן מזמן", מספרת אנה. אולם בני הזוג, כאמור, לא יכלו לממש את חלומם ולהינשא בשל חובות כבדים, שלא אפשרו להם לעמוד אפילו באגרת הרבנות לפתיחת תיק נישואין. "אני עובד דרך קבלן בנמל ועברתי תאונה. חצי שנה הייתי מרותק לכסא גלגלים ועוד כמה חודשים התהלכתי על קביים. מעל שנה לא עבדתי". אבל לא פציעתו היא הגורם לחובות שלו. שעומד על כמיליון וחצי שקלים. "עברתי עוקץ" הוא אומר. "הייתי עצמאי עם שותף והכל היה רשום על שמי. הוא עזב והחובות נותרו על שמי. מסתבר שאני לא האדם הראשון. נודע לי שזה קרה ל- 5 אנשים עם אותו בן אדם".

947734462362

למזלם של בני הזוג אנשים טובים נרתמו לעזור להם במימון החתונה. "אבי לוי שעובד עם בעלי בנמל הושיט יד לעזור לנו. זה התחיל כבדיחה בעבודה. החבר'ה שיגעו את אריה ושאלו אותו מתי הוא מתחתן ואריה ענה להם שאין בעיה, אם מישהו ישלם את האגרה לפתיחת תיק ברבנות הוא מתחתן. אבי ישר אמר לו שאין בעיה ורק ביקש שיפתח תיק ברבנות" מספרת אנה.

אבי כתב פוסט בדף הפייסבוק שלו וביקש סיוע במימון הוצאות החתונה. הדבר הראשון שגייס זה הכסף לפתיחת תיק בסך 800 שקלים. אחר כך זה נמשך במימון שמלת כלולות וחליפה, רכב מקושט ועוד. "קבענו תאריך לחתונה באולמי 'סהרה', שם נתנו לנו מחיר טוב, אבל היה צריך לפחות 90 אורחים ולנו היו בערך 40, בעיקר המשפחה. אבי אמר לי לא לדאוג. בסוף הגיעו 100 אורחים" מספר אריה.

"התרגשתי מאוד לראות את אנה ואריה מתחת לחופה"

אבי לוי, חברו לעבודה של אריה, בעיני בני הזוג הוא המלאך שלהם. לוי פעיל חברתי ידוע כמי שעוזר לאנשים במצוקה. "אריה עובד איתי ויום אחד שמעתי שיש לו ולאנה שתי בנות ואנה גם בהיריון. שאלתי אותו למה הוא לא מתחתן ואריה ענה שהוא רוצה להתחתן רק שאין לו כסף אפילו לפתוח תיק ברבנות. אמרתי לו 'אין בעיה נשיג את הכסף'. כתבתי פוסט בפייסבוק ואנשים התחילו להתגייס לעזרה. בעיקר מאשדוד, אבל גם מאשקלון. ניסים אלמקיאס שעזר לגייס ופז חגג' שעזרה לקשט את האוטו שהשגנו לו. זכיתי לארגן לאנשים ברית וברוך השם זכיתי לעזור לארגן חתונה" אומר אבי.

איך ההרגשה היה לראות אותם מתחתנים?

"הרגשה שמחה מאוד. התרגשתי מאוד לראות אותם מתחת לחופה ולהשתתף בשמחה שלהם" .

אנה ואריה הזוג המאושר והנשוי מבקשים להודות לכל האנשים שעזרו." בעיקר לאבי לוי. אננו מודים גם לכל מי שעזר לנו להתחתן ולמי שהגיע לשמח אותנו" הם אומרים בהתרגשות.

באוגוסט הקרוב צפויה אנה ללדת. בני הזוג חיים בדירה שכורה ומצבם הכלכלי מוסיף להיות קשה. הם לא עומדים בהוצאות היום יום, על רקע החוב הכבד הרובץ על אריה. "יש חוב של 2,500 שקלים לחברת חשמל ולא שילמנו ארנונה לעירייה. אנחנו מתקשים להתקיים וזקוקים לעזרה. אני לא יודע מה יהיה איתנו בפסח ואיך נוכל לעשות חג" הוא אומר בכאב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן