ashdod10 logo

שירות חדש ב"יובלים אשדוד": מסרון סטטוס על הטיפול בפנייה

ב״יובלים״ אשדוד החלו במתן שירות חדש ומתקדם לתושבי אשדוד: הודעות SMS המיידעות את התושבים על סטטוס הטיפול בפניותיהם- בראשית הטיפול ובסיומו
מערכת האתר | חמישי, 14 ספטמבר 2017 19:12

בתאגיד המים והביוב ״יובלים״ אשדוד, החלו במתן שירות חדש ומתקדם לתושבי אשדוד: הודעות SMS המיידעות את התושבים על סטטוס הטיפול בפניותיהם- בראשית הטיפול ובסיומו. בין ההודעות שיישלחו מעתה לתושב: עדכון מספר נפשות, מעבר דירה, עדכון פרטי תשלום ועוד. כמו כן יישלחו הודעות בדבר צריכה חריגה במד המים של הדירה או הבניין כאשר התושבים יתבקשו לבדוק את סיבת הצריכה ובכך למנוע עלויות מיותרות. שירות ההודעות החדש יחסוך לתושבים את זמן הפנייה או ההגעה למחלקת שירות הלקוחות. בעתיד הקרוב יתווסף שירות הודעות הנוגע להפסקות מים יזומות המתקיימות במסגרת עבודות לשדרוג תשתיות המים והביוב . מנכ"ל התאגיד שלמה אטיאס "חרטנו על דגלנו להוביל בשדרוג תשתיות המים והביוב, בניהול מיטבי ובשירות לקוחות ואכן אנו מובילים בתחומים אלה".

מחלקת שירות הלקוחות של "יובלים אשדוד" פועלת על פי סטנדרטים גבוהים של מקצועיות, יעילות, ושירותיות. במחלקה עובדים נציגים מיומנים באמצעות מערכות מחשוב מתקדמות. מוקדי השירות הפרונטאלי והטלפוני של התאגיד פועלים בימים ראשון עד שישי, במשך שעות רבות לטענת יובלים, ביקורת שערכה לאחרונה רשות המים נמצא שזמני ההמתנה במענה הפרונטאלי והטלפוני במחלקת שירות הלקוחות בתאגיד הם מהנמוכים בארץ והרבה מעבר לנדרש. כמו כן בביקורת רשות המים, צוין לשבח הטיפול בפניות בכתב של תושבים אשר מטופלות באופן מהיר ומקצועי.

הוסף תגובה

תגובות לא ראויות תוך שימוש בביטויים העולים כדי לשון הרע יימחקו מהאתר.