אירית בת 44 אמריקאית גרושה ואם ל-3: תכירו את בת הזוג של לסרי

הופעה ראשונה בפומבי של ראש העיר ובת הזוג החדשה אירית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה מבקשת שתגידו מזל טוב לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, על בת הזוג החדשה שלו, אירית ועל העובדה שהוא החל השבוע, להיראות עמה בפומבי באירועים חברתיים והכי חשוב שראש עיריית אשדוד, שהתאלמן לפני .5 6 שנים מרעייתו האהובה, מתכנן ככל הניראה על פי מקורביו להינשא לה בשעה טובה עוד לפני חג הפסח הקרוב לאהובתו החדשה אירית. פריחה שמעה כי אירית הצמודה של ראש העירייה, היא גרושה ואם לשלושה ילדים, אמריקאית במוצאה, שהייתה נשואה לישראלי ממוצא מרוקאי. השניים, אירית ולסרי מנהלים זוגיות של מספר חודשים בחשאי והשבוע הם הופיעו לראשונה באירוע של משפחה מאשדוד, שהם חברים קרובים של לסרי, שערכה סעודת הודיה לבעל הסעודה שחלה והבריא.

סביב השולחן בו ישבו הזוג ד"ר לסרי וחברתו היו חבריו של ד"ר לסרי ושל בעל הסעודה, בניהם הרופאים שניתחו את בעל הסעודה פרופסור גיל זיו וד"ר נבו מרגלית. השניים מכרים מימי הלימודים של ד"ר לסרי. לסרי הודיע במהלך הארוחה לחבריו כי זו פעם ראשונה שהוא חושף את חברתו בפומבי והוא עושה זאת כי הוא מרגיש שהמשפחה המארחת היא כמו משפחתו וכי הוא מכבד אותם מאוד. בני המשפחה והחברים התרגשו מאוד.

ד"ר לסרי כזכור התאלמן מרעייתו מרים ז"ל לפני 6 שנים. היא נפטרה לאחר שנאבקה במחלה קשה. בינה לבין ד"ר לסרי היית מערכת יחסים וזוגיות מדהימה. עד כדי כך שמאז נפטרה, לסרי לא הסיר את טבעת הנישואין שלו מידו. מותה השפיע מאוד על לסרי ומאז זו הפעם הראשונה שהוא נראה עם בת זוג.

מקורבים לבני הזוג שפגשו בהם לראשונה סיפרו לפריחה כי אירית הבת זוג החדשה של לסרי היא אישה מרשימה, יפה ואינטלגנטית בצורה מעוררת כבוד. הם סיפרו כי הופעתה הייתה קלאסית גם בלבוש והיא אשה יפהפיה וכי הם ראו שלסרי היה בעצמו נרגש והוא מאוד מכבד אותה.

בארוחת המצווה סיפרו חלק מהמשתתפים לפריחה כי בארוחה, היא הייתה שקטה וכי הם מאוד התרגשו ושמחו בשביל לסרי. או כפי שהביע אחד מהם את העניין במשפט: "לא טוב היות האדם לבדו". 

לסרי באירוע החברתי בה הציג את בת זוגו. שיהיה להם בצלחה

פריחה כבר הרבה זמן לא שמעה על הצעת נישואין כל כך מושקעת. זה קרה בערב הסילבסטר האחרון, כאשר ישראל סויסה (25) הציע לצמודה משי לוי (20) להיות לו לעולמים. אז ההצעה נערכה במסעדת ״שיפודים״ כשישראל אמר למשי, שהם בסך הכל יוצאים לאכול במסעדה לרגל יום הולדתה. כשהגיע משי למקום היא לא ציפתה לכ-80 בני משפחה וחברים קרובים, מופע זיקוקין ושלטים ואז הגיעה ההצעה. משי כמובן השיבה בחיוב. פריחה מוסיפה רק בשמחות.

WhatsApp Image 2017 01 09 at 10.15.48

ראש העירייה יחיאל לסרי מינה את חבר המועצה משה דנינו, לעמוד בראש ועדה לבחינת שיפוץ כל מרכזים מסחריים בעיר בשכונות הישנות‫. במהלך ישיבת מועצת העיר בשבוע שבוע במסגרת הצעה לסדר שהגיש דנינו נדונו גם של המרכזים המסחריים המוזנחים. דנינו כבר ביקש השבוע מהנדס העיר שיכין דוח הסוקר את המצב במרכזים כיום. פריחה לא צריכה סקר‫, כי היא מכירה את מצב המרכזים המוזנחים מזה שנים רבות.

IMG 8523

פריחה שמעה כי ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, ומנכ"ל חברת ״אוויס״, אבישי לוי, חנכו את הסניף החדש של אוויס באשדוד. מנכ"ל אוויס, תא"ל במיל' אבישי לוי ששירת כטייס בחיל האוויר וכמפקד בסיס רמון ,ערך לראיס לסרי, סיור בסניף החדש והמודרני בעיר, אשר התרשם מגודל הסניף ומגוון השירותים המוצעים בו. הסניף החדש והמודרני ממוקם ברחוב האורגים 7 באשדוד. ופריחה מאחלת הצלחה.

פריחה שמעה שבתחרות הנואם הצעיר, שבה לקחו חלק מתלמידי כיתות ו׳ בבית הספר ״נוף ים״ זכתה במקום הראשון אורין מור. מור זכתה לקבל את התעודה ממנהלת בית הספר עליזה יפרח ופריחה חושבת שלדעת לנאום זה טוב בחיים‫…

IMG 20170109 WA0048

פריחה חושבת שמאוד כייף וכדאי לעבוד בנדלן האושר, מנהל המשרד רפאל מזור, חגג לאיתי מזור יום הולדת 25 במסעדת ״ספייס״. אז הוא הזמין את כל הוסכנים לחגוג. ככה זה שהסוכן הראשון שלה החברה הוא הבן של….

WhatsApp Image 2017 01 11 at 09.10.47

פריחה שמעה שבתחרות הסטארטאפים של חממת ‪TheHive במקום הראשון ובפרס על-סך ‪10,000 ש"ח זכה הסטרטאפ ‪DePoint של היזמים יוסי ניסנבוים וסער גינזבורסקי, שניהם תושבי אשדוד. המיזם שפיתחו הוא מערכת ניהול עסקית חכמה לניהול אנשי שטח, מוכרים בחנויות ואנשי שירות בארגונים המעסיקים מספר גדול של עובדים שאינם יושבים במשרדי החברה. 

IMG 0376

‫פריחה שמעה שקבוצת ״יאנג אשדוד״ בקריקט זכתה לקבלת פנים בלשכת ראש עירייה יחיאל לסרי לאחר שזכתה בפעם השניה ברציפות באליפות המדינה בניהולו של נשיא מועדון הקריקט ששון בנימין ומנהל הקבוצה אייבי אהרנס. עוד הגיעו להרים כוסית מנכ״ל רשות הספורט יורם אסרף וחבר הנהלה מר יוסי לוי. פריחה תמיד אהבה את משחק הקריקט.

WhatsApp Image 2017 01 11 at 09.08.27

פריחה רוצה לספר לכם על ריקי לוי, מי שעבדה 38 שנים במחלקת הרווחה ברובע א׳ בעירייה, פרשה לאחרונה מעבודה פעילה. החברים הטובים ובני המשפחה ערכו לה מסיבת פרישה במסעדת ״שיפודים״ בנוכחות מנהל אגף לשירותים חברתיים – עומר אונגר, קולגות, ובני משפחה. אונגר שהגיע במיוחד העניק לה תעודת הוקרה על פועלה במשך שנים. פריחה מברכת אותה בפנסיה טובה

WhatsApp Image 2017 01 11 at 10.17.16

פריחה רוצה לספר לכם כי לשאול בן שמחון מלאו השבוע 88 חורפים. פריחה פגשה אותו בחוג הרמב"ם, ששאול היה בין מקימיו ומייסדיו. אז פרט לשיעור מרתק של המרצה דוד גולן, משתתפי החוג קיבלו את בן שמעון בהרמת כוסית ובעוגת יום הולדת ענקים שיהיה מקום לכל הנרות ותספיק לכולם. החברים ניסו להרים אותו כמסורת ימי הולדת במספר שנותיו אך בן שמחון ויתר. פריחה מוסרת מזל טוב שאול עד מאה כעשרים.

בעיגול שאולה והעוגה

בארגון המתנדבים שולחן עגול אשדוד מתכוננים לפורים ביחד עם קניון ״סי מול״‫. זה שנתיים מציב הארגון בשיתוף עם הנהלת הקניון תיבה גדולה וממותגת שאוספת מתושבי אשדוד תיקים לבית ספר, תחפושות לפורים וגם, פרויקטים מיוחדים כמו זה האחרון בו יקים שולחן עגול ספרייה שתתפרס על קיר שלם במועדון לנוער בסיכון, אז גם השנה זה יקרה. והתיבה הגיעה ונמצאת במרכז העיר, סמוך לכניסה לקניון, שמים באוטו, עוצרים לשנייה ליד פתח הקניון ושמים בתיבה. פריחה מברכת על היוזמה

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן