ashdod10 logo

המאכלים המפתים של הקיץ

  זהירות המאכלים המשמינים של הקיץ הגיעו. מזי מסיקה - פאר, מנהלת המרכז להרזיה, הומור וחיים בריאים עם טיפים חיוניים איך לשרוד את המאכלים המפתים של הקיץ הבא עלינו לטובה.
מזי מסיקה - פאר | ראשון, 02 יוני 2013 09:37

מס' טיפים שיסייעו לכם להבחין כיצד משמינים מבלי לאכול כלום וכיצד נתגבר על המוקשים של הקיץ! 

1) פירות – עשירים בסוכר: פירות הקיץ יוצרים אשליה שאכלנו משהו בריא ולא משמין.
הפירות עשירים בסוכר , לדוגמא – 36 ענבים = כ- 150 קלוריות.
גם האבטיח מכיל סוכר רב , למרות שמרביתנו חושבים שרובו מים.
ולאלה שחושבים שעדיף לאכול פירות במקום ארוחה , זוהי טעות.
שעה לאחר אכילת פירות , מרגישים שוב רעב ולעומת זאת כאשר אוכלים סטייק + כוס אורז , שבעים לשעות רבות והערך הקלורי כמעט שווה.

2) אייס קפה – צונן ומשמין- בחודשי הקיץ מומלץ לשתות הרבה מים, כ- 8-10 כוסות מים ביום.
מרביתנו לא שותים מספיק ולכן הגוף מתרגם הרגשת צמא לרעב ולכן אנו נוטים לנשנש יותר.
לאוהבי האייס קפה והלימונדה – משקאות אלה מכילים סוכר רב וקלוריות רבות , כדאי לוותר עליהם ולשתות משקאות דיאטטיים סודה ומים , אפשר להפוך את הקפה והתה הקרים (ללא סוכר) למרענן הרשמי שלכם.

3) גלידה – אפשר לאכול אבל בעדינות , עדיף לאכול גלידות דיאט בלבד.
גלידות היוגורט והשרבט הן אכן דלות שומן אבל אינן דלות קלוריות, הן מכילות סוכר רב.
ואם ליבכם חפץ בגלידה משמינה , הסתפקו באכילת כדור אחד,
כי "הכול אותו הטעם" וכמובן לשיר אחרי כל ליקוק שלא ייגמר לעולם.

הוסף תגובה

תגובות לא ראויות תוך שימוש בביטויים העולים כדי לשון הרע יימחקו מהאתר.