ashdod10 logo

חברת האשראי ויזה כאל פותחת באשדוד מוקד

חברת האשראי  Cal מקימה מוקד שירות באשדוד מוקד שירות הלקוחות של Cal, השלישי במספר, ייפתח ביולי הקרוב באשדוד ויעסיק כ- 140 נציגי שירות  דורון ספיר, מנכ"ל Cal: "הקמת המוקד החדש היא חלק מהאסטרטגיה שלנו הרואה את הלקוח במרכז" .בהקמת המוקד הושקעו כ-3 מיליון שקלים. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מסר "מהלך זה יגדיל את מספר המשרות האיכותיות לתושבי העיר".
יוסי אסולין | ראשון, 27 אפריל 2014 14:17

חברת Cal מרחיבה את מתן השירות ללקוחותיה ומקימה מוקד שירות חדש בפארק המדע שבאזור התעשייה של אשדוד. המוקד החדש, אשר יעניק שירות כלל ארצי, יהיה המוקד השלישי של החברה ויצטרף למוקד הראשי בגבעתיים, בו מועסקים כיום כ- 200 נציגים, ולמוקד הטלפוני במודיעין עלית בו מועסקות כיום כ-150 נשים חרדיות.

ההשקעה בהקמת המוקד באשדוד, אשר יתפרס על 1,250 מ"ר, עומדת על סך של 3 מיליון שקלים ותתמקד בשיפוץ פנים של המבנה הקיים, הכשרתו לצורכי המוקד והקמת קמפוס הדרכה במקום. המוקד תוכנן ועוצב בסטנדרטים גבוהים מאוד, הוא יאופיין במרחבי עבודה פתוחים ונוחים ויכלול אלמנטים ארגונומיים רבים. עם הגיעו לשלב התעסוקה בעוד כ-3 חודשים, צפוי המוקד באשדוד להעסיק כ-140 עובדים במשמרות.

לקראת הקמת המוקד החדש, תפתח Cal קורסי הכשרה המתאימים גם לבני 40 פלוס, ותאפשר להם להשתלב בעולם הפיננסי, להתקדם בהמשך לתפקידים בכירים או לתפקידים ניהוליים בתחום.

דורון ספיר, מנכ"ל Cal: "הקמת המוקד נעשית כחלק מהאסטרטגיה שלנו הרואה את הלקוח במרכז. הגדלת מצבת נציגי השירות תאפשר לנו להעניק מענה מהיר, אדיב ומקצועי לקהל לקוחותינו". ספיר הוסיף כי ההתרחבות של Cal לאזורי הפריפריה נובעת גם מתוך הרצון לגייס עובדים איכותיים בערים שבהן היצע התעסוקה נמוך, ולאפשר גם לאוכלוסייה הבוגרת יותר להשתלב בשוק העבודה.

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי בירך על הבחירה להקים בעיר אשדוד את מרכז שירות הלקוחות של חברת Cal עם תוחלת העסקה של כ- 140 עובדים ומאחל לחברה הצלחה וצמיחה עסקית משמעותית: "מהלך זה, שנעשה בסיוע האגף לפיתוח תעשייה בעיריית אשדוד, מצטרף לשורה של פעולות לפיתוח הכלכלי המקומי, בין היתר, באמצעות גיוס וליווי חברות חדשות בתהליכי הקליטה השונים כדי להגדיל את מספר המשרות האיכותיות לתושבי העיר".

מוקד שירות הלקוחות החדש ייתן מענה לכלל ללקוחות Cal החל מיולי הקרוב.