ashdod10 logo

ג'קי בן זקן ומוטו תקשורת סוגרים את מגזין האופנה

קבוצת המגזינים "מוטו תקשורת" המוציאה לאור בשיתוף פעולה עם ג'קי בן זקן את מגזין האופנה "בל מוד" תפטר מיידית 20 עובדים ותסגור את מגזין האופנה המדובר.
מערכת אשדוד10 | ראשון, 02 יוני 2013 11:57

המגזין סוגר את שעריו. לא מדובר במגזין האשדודי שבבעלותו של בן זקן, אלא במגזין האופנה "בל מוד" שיוצא לאור בשיתוף פעולה של בן זקן עם קבוצת המגזינים "מוטו תקשורת". 

מסתמן כי "מוטו תקשורת" תפטר 20 עובדים באופן מיידי ותסגור ככל הנראה שורה של מגזינים אחרים בנוסף למגזין האופנה "בל מוד". הסיבה ככל הנראה לסגירת המגזינים היא צמצום בכוח האדם.

בשנה האחרונה נאלצה קבוצת מוטו תקשורת לסגור ארבעה מגזינים: מגזין הניהול "סטטוס", מגזין הרכב "'הגה" ומגזין בעלי החיים "עיתון חי" ולאחרונה כאמור גם את "הגה" - לאחר 25 שנים של פעילות.

כרגע לא ידוע בוודאות כי מדובר בקשיים כלכליים אך הצמצום בעובדים במגזין המדובר רומז לכאורה לכך.

הקבוצה המדוברת מוציאה לאור ומפיצה בין היתר את המגזינים "נישה", "דרך האוכל", "בית ונוי", "מדע פופולארי", "הורים וילדים", ו"טבע הדברים". בשנה האחרונה צמצמה קבוצת המגזינים ביותר מעשרה אחוזים מכח האדם שלה והתתקשרות עם פרילאנסרים רבים הופסקה.

מקבוצת מוטו נמסר בתגובה לכלי התקשורת: "אכן בוצעו קיצוצים והנהלת הקבוצה החליטה על סגירת מגזין 'מוטו' ומגזין 'בל מוד'. לאחר המהלך תעבור הקבוצה לרווחיות, וחשוב להדגיש כי הקבוצה תמשיך להפעיל את אתר האופנה בפורטל allmag. במקביל, ממשיכיה מוטו תקשורת בפיתוחים עסקיים ושיתופי פעולה עם מגזינים נוספים".